شنبه ۲۰ اسفند ۱۳۹۰ - ۱۴:۳۱
توزيع كتاب‌هايي با موضوع نماز در ميان دانش‌آموزان بَواناتي

معاون پرورشي و تربيت بدني اداره آموزش و پرورش شهرستان بَوانات از استان فارس، كتاب‌هايي را با موضوع نماز با هدف ترويج فرهنگ نماز در ميان دانش‌آموزان اين شهرستان خريداري كرده است و آن‌ها را به عنوان جايزه در اختيار دانش‌آموزان قرار مي‌دهد.-

كريم مهري در گفت‌وگو با خبرگزاري كتاب ايران(ايبنا)، در اين باره اظهار كرد: زماني كه كارشناس‌هاي آموزش و پرورش شهرستان بَوانات براي بازديد از مدارس مي‌روند، اين كتاب‌ها را در قالب جايزه‌هاي فرهنگي به دانش‌آموزان مي‌دهند.

وي با بيان اين‌كه حدود 40 عنوان كتاب با موضوع نماز تهيه شده است، ادامه داد: «114 نكته درباره قرآن»، «نماز در قرآن»، «احكام جوانان»، «نمازهاي مستحبي»، «راز نماز»، «واگويي راز»، «پرتويي از اسرار نماز»، «نماز، بهشت خلوت اُنس»، «نماز، قصه‌ها، رازها و رمزها» و «آشنايي با نماز» عناوين برخي از اين كتاب‌ها را تشكيل مي‌دهند كه اغلب آن‌ها توسط حجت‌الاسلام محسن قراتي به رشته تحرير درآمد‌ه‌اند.

معاون پرورشي و تربيت بدني اداره آموزش و پرورش شهرستان بَوانات عنوان كرد: اغلب مدارس راهنمايي و متوسطه اين شهرستان، اين كتاب‌ها را دريافت كرده‌اند و توزيع آن‌ها به عنوان جايزه تا پايان سال تحصيلي جاري ادامه خواهد داشت.

مهري همچنين از تجهيز كتابخانه دفتر معاونت پرورشي و تربيت بدني آموزش و پرورش اين شهرستان با بيش از پانزده عنوان از كتاب‌هاي مربوط به حوزه‌هاي فرهنگ لغات و مذهبي خبر داد و گفت: «دايرة‌المعارف مشاهير ايران»، «فرهنگ‌نامه فارسي»، «فرهنگ فشرده سخن»، «فرهنگ واژگان تَبري»، «فرهنگ پيشرو»، «تفسير نور»، «تفسير نمونه» و «صحيفه نور» از جمله اين آثارند.

وي يادآور شد: دانش‌آموزان دوره تحصيلي متوسطه و فرهنگيان شهرستان بَوانات مي‌توانند از اين كتاب‌ها براي انجام تحقيق و پژوهش مورد نظر، به صورت امانت استفاده كنند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط