شنبه ۱۳ اسفند ۱۳۹۰ - ۱۳:۴۲
«برف و بهمن» به کتابفروشی‌ها می‌آید

نمایشنامه «برف و بهمن» نوشته ایرج افشاری‌اصل به همت انتشارات امیرکبیر منتشر و در سال 91 روانه بازار کتاب مي‌شود.-

افشاری‌اصل در گفت‌وگو با خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا) اظهار کرد: این نمایشنامه با روایتی نو و تازه به مبارزات در راه انقلاب اسلامی و تلاش برای رسیدن به یک هدف می‌پردازد. 

وی افزود: نمایشنامه «برف و بهمن» درباره یک گروه انقلابی است که برای مبارزه گرد هم آمده‌اند و دست به ساخت یک اسلحه برای مبارزه می‌زنند. این جوانان بعد از مدتی به دلایلی از یکدیگر جدا می‌شوند ولی پیروزی انقلاب باعث دور هم جمع شدن آن‌ها می‌شود، در صورتی که شخصیت اعضای گروه تغییر کرده است.

افشاری‌اصل همچنین اظهار کرد: این نمایشنامه را براساس پژوهش‌ها و مستندات و با عنوان «برف و بهمن» در 39 صفحه نوشته‌ام که توسط انتشارات امیرکبیر منتشر و در سال 91 روانه بازار كتاب مي‌شود.

وی متولد سال ۱۳۴۶ در خوی است و در زمینه های داستان، تئاتر و فیلمسازی از سال ۱۳۷۰ فعالیت می‌کند. او جوایز متعددی را کرده و «قصه‌های مادربزرگ» (فیملنامه / 1377)‏، ‏«هم تو، هم من» (نمایشنامه / 1382)، «سلمان فارسی» (نمایشنامه / 1387‏)، ‏«سوتک» (داستان کوتاه /1386)، «روزی روزگاری صلح» (فیلمنامه کوتاه / 1386)‏ و ‏«جرم خنده» (فیلمنامه کوتاه / 1387‏) از وی به چاپ رسیده اند.

نمایش «برف و بهمن» پايان اسفند در ساعت 18 و 30 دقیقه هر روز در خانه نمایش به نشانی تهران، میدان فردوسی، خیابان انقلاب، بعد از خیابان ایرانشهر، خیابان شهید موسوی(فرصت)، کوچه محمدآقا، شماره 34، اداره برنامه‌های تئاتر و خانه نمایش روی صحنه است.

بهرام سروری‌نژاد، ناصر عاشوری، حسام منظور، صفورا کاظم‌پور، امیر عدل‌پرور، مهدی نعمتی، پیمان محسنی، میثم محب‌الهی و آیه قبادیان‌نژاد در این نمایش به ایفای نقش می‌پردازند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها