پنجشنبه ۴ اسفند ۱۳۹۰ - ۱۴:۲۵
«نفرين تيتان» در راه كتاب‌فروشي‌ها

جلد سوم پنج‌گانه‌ي «پـِرِسي جكسون» با نام «نفرين تيتان» در راه است. در اين مجموعه‌ي فانتزي اساطير يوناني از كتاب‌ها بيرون مي‌آيند و به زندگي نوجواني به نام «پرسي جكسون» قدم مي‌گذراند.

ايبنا نوجوان: از مجموعه‌ي پنج‌ جلدي «پرسي جكسون» تا كنون دو جلد نخست آن با نام‌هاي «دزد آذرخش» و «درياي هيولاها» توسط انتشارات بهنام منتشر شده است.
اين ناشر مدتي است مشغول‌ آماده كردن جلد سوم اين مجموعه با نام «نفرين تيتان» است.

جمال خداپناهي مسوول «انتشارات بهنام» با اعلام اين خبر گفت: «تلاش مي‌كنيم جلد سوم را پيش از سال جديد منتشر كنيم. ضمن اين‌كه ترجمه‌ي جلد چهارم اين مجموعه با نام «نبرد هزارتو» توسط «مريم حيدري» ادامه دارد.»

«پرسي جكسون» نوشته‌ي يك نويسنده‌ي آمريكايي به نام «ریک ریردان» است. او اين كتاب‌ها را طي سال‌هاي 2005 تا 2009 نوشته است.
شخصيت اصلي مجموعه‌ي اين نويسنده نوجواني به نام «پرسي جكسون» است. او در نخستين كتاب از اين مجموعه با نام «دزد آذرخش» براي چندمين بار در آستانه‌ي اخراج از يك مدرسه‌ي شبانه‌روزي است و البته اين كم‌ترين مشكل اوست!
در همين زمان برخي اساطير از ميان صفحات كتاب‌هاي درسي اساطير يونانِ پرسي جكسون بيرون مي‌آيند و به زندگي او پا مي‌گذراند. 

قسمت بدتر ماجرا اينجاست كه پرسي جكسون برخي از اين اساطير را عصباني كرده است! چرا كه او مظنون اصلي سرقت آذرخش زئوس است!

اين آذرخش نماد قدرت زئوس است و پرسي و دوستانش تنها ده روز فرصت دارند تا اين آذرخش را پيدا كنند و آرامش را به ساكنان كوه المپوس بازگرداند!

اين نوجوان در «درياي هيولا» دومين جلد مجموعه هم، با کمک هرمس به طرف دريای هیولاها سفر می‌کند و در آنجا با موجودات افسانه‌ای روبه‌رو می‌شود.

در «نفرين تيتان» سومين جلد مجموعه‌ي «پرسي جكسون» هم، ماجراهاي ديگري براي اين نوجوان پيش مي‌آيد.
اين كتاب هم به‌زودي توسط انتشارات بهنام با ترجمه‌ي مريم حيدري منتشر مي‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها