چهارشنبه ۱۹ بهمن ۱۳۹۰ - ۱۴:۲۲
نويسندگی‌ را دوست داريد؟ دست‌نويس‌های خود را به شواری كتاب كودك بفرستيد

اگر شما هم از علاقه‌مندان به نويسندگي هستيد مي‌توانيد دست‌نوشته‌هاي خود را به شوراي كتاب كودك بفرستيد. گروه بررسي آثار و دست‌نوشته‌هاي كودكان و نوجوانان منتظر بررسي آثار شماست.

ايبنا نوجوان: گروه بررسي آثار و دست‌نوشته‌هاي كودكان و نوجوانان در شوراي كتاب كودك آماده‌ي دريافت دست‌نوشته‌هاي كودكان و نوجوانان است.

«مينو اسكوئي‌زاده» يكي از اعضاي اين گروه در اين‌باره توضيح داد: «نوشته‌هاي بچه‌ها بايد در حوزه‌ي ادبيات باشد. من و بقيه‌ي اعضاي گروه بعد از بررسي نوشته‌هاي بچه‌ها، جواب نامه‌هايشان را ارسال مي‌كنيم. در اين نامه راه‌كارهايي براي پيشرفت بچه‌ها در نوشتن داستان‌هايشان ارائه مي‌دهيم

او تاكيد كرد: «تقريباً دو ماه بعد از رسيدن نامه‌ي بچه‌ها به شوراي كتاب كودك جواب برايشان‌ ارسال مي‌شود. البته كودكان و نوجوانان حتماً بايد نشاني دقيق و شماره‌ي تلفن‌شان را در نامه بنويسند. در ضمن از آن‌جا كه نامه‌ها در شواري كتاب كودك مي‌ماند، بچه‌ها بايد يك نسخه از داستان را هم پيش خودشان نگه دارند.»

اگر شما هم مي‌خواهيد نوشته‌هايتان در شوراي كتاب كودك بررسي شود، مي‌توانيد آن‌ها را به شوراي كتاب كودك به نشاني: تهران، خیابان انقلاب، خیابان ابوریحان، خیابان شهيد وحید نظری، شماره‌ي ٣١، طبقه‌ي ٢ و ٣ بفرستيد. 

اعضاي گروه بررسي آثار و دست‌نوشته‌هاي كودكان و نوجوانان يك‌شنبه‌ي هر هفته در شورا حضور دارند و آماده‌ي پاسخ‌گويي به پرسش‌هاي شما در اين زمينه هستند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها