سه‌شنبه ۱۸ بهمن ۱۳۹۰ - ۱۲:۰۰
سیزدهمین جشنواره قرآنی کودک و نوجوان برگزار شد

سیزدهمین جشنواره قرآنی کودک و نوجوان 16و 17 بهمن در شش رشته حفظ، ترتیل، قرائت، اذان، نقاشی و خوشنویسی در فرهنگسرای فردوس برگزار شد.-

به گزارش خبرگزاري كتاب ايران(ايبنا) به نقل از روابط عمومی مدیریت فرهنگي ـ هنری منطقه پنج، سیزدهمین جشنواره قرآنی کودک و نوجوان طی دو روز گذشته با حضور قاریان و موذنان برتر کشور مانند محمدجواد دلفانی، سیدمحسن میرنظامی، علی سلمانی و علی گل‌‌صنملو در فرهنگسرای فردوس برگزار شد.
 
در مرحله مقدماتی اين دوره از جشنواره قرآني كودك و نوجوان، حدود 1200 نفر در رشته‌های حضوري و نزديك به 4500 نفر در رشته‌های غیرحضوری شرکت کردند. در اين جشنواره، سه حافظ قرآن در مقطع پیش‌دبستانی، چهار حافظ قرآن در مقطع ابتدایی، سه حافظ قرآن در مقطع راهنمایی و دو حافظ قرآن در مقطع دبیرستان شرکت داشتند. 

فرم‌های ثبت‌نام این جشنواره، از طریق مراکز فرهنگي ـ هنری منطقه پنج و مساجد، پایگاه‌های بسیج، دارالقرآن، دارالتحفیظ، مهد‌هاي كودك و پیش‌دبستانی‌های منطقه پنج در اختیار شركت‌کنندگان قرار داده شد و علاقه‌مندان با حضور در این مراکز و پس از تکمیل فرم‌ها در مرحله مقدماتی این جشنواره شرکت کردند. 

در مرحله مقدماتي اين دوره از جشنواره، دانش‌آموزان تمام مقاطع تحصیلی ـ از پیش‌دبستانی تا پيش‌دانشگاهي ـ شركت كردند.

تمام آثار ارسالی در رشته‌های غیرحضوری توسط اعضای کارگروه بخش مقدماتی جشنواره و دبیرخانه آن در خانه فرهنگ «باصفا» با در نظر گرفتن جنسیت و مقاطع تحصیلی شركت‌كنندگان، داوری می‌شوند. 

ثبت‌نام در رشته‌های غیرحضوری جشنواره قرآنی همچنان ادامه دارد و علاقه‌مندان می‌توانند به مراکز فرهنگي ـ هنری منطقه پنج مراجعه كنند.

مرحله نهایی سيزدهمين جشنواره قرآني كودك و نوجوان 3 و 4 اسفندماه و اختتامیه آن 18 اسفند در فرهنگسرای قرآن برگزار می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها