چهارشنبه ۱۲ بهمن ۱۳۹۰ - ۱۰:۴۹
استفاده از تجربه پیشکسوتان در سایه نشست‌ها

عضو کمیته کارشناسی ـ مشورتی شورای سیاستگذاری صنعت چاپ کشور در حاشیه نشست سراسری روسای اتحادیه‌ها و تشکل‌های صنفی حوزه چاپ، درباره اثرات برگزاری این نشست‌ها گفت: حضور افراد پیشکسوت و جوان در کنار یکدیگر زمینه تبادل افکار و اندیشه‌های مثبت را در صنعت چاپ به وجود می‌آورد.-

مسعود فرشی‌فرید در گفت‌وگو با خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، افزود: این نشست به همت دفتر امور چاپ وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار شده و زمینه را برای حضور افراد دلسوز در این صنعت فراهم کرده است.

وی ادامه داد: پیشکسوتان و افراد قدیمی بسیاری برای حضور در اين نشست دور هم جمع شده بودند، افرادی که از مشکلات و مسایل این صنعت به خوبی خبر دارند.

فرشی‌فرید گفت: بیان مشکلات این صنعت یکی از ضرورت‌هایی است که می‌تواند در این نشست‌ها انجام شود، مسوولان وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی نیز می‌توانند با استفاده از نظرات و ایده‌های این افراد، زمینه رفع مشکلات را فراهم سازند.

وی تصریح کرد: تشکیل کمیته استانی در شورای سیاستگذاری صنعت چاپ یکی از فواید برگزاری چنین نشست‌هایی است که می‌تواند به رفع مشکلات این صنعت کمک کند.

به گفته فرشی فرید، اکنون در شهرهای مختلف کشور، چاپخانه‌داران‌ با مشکلات و مسایل مختلفی روبه‌رو هستند ولی نمی‌توانند آن را به گوش مسوولان برسانند و چنین نشست‌هایی زمینه را برای بهتر بیان شدن مشکلات آنان فراهم می‌سازد.

وی يادآور شد: مسوولان وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و دفتر امور چاپ این وزارتخانه نیز باید در این میان از تجربیات و فرصت‌های به وجود آمده استفاده کنند.

نشست سراسري روساي اتحاديه‌هاي و تشكل‌هاي صنفي حوزه چاپ از ساعت 10 تا 17 روز سه‌شنبه 11 بهمن در سراي اهل قلم موسسه خانه كتاب برگزار شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط