چهارشنبه ۲۱ دی ۱۳۹۰ - ۱۱:۲۵
دو ليتوگرافي غيرمجاز پلمپ مي‌شوند

نايب رييس اتحاديه ليتوگرافان تهران با اشاره به موفقيت اجراي طرح برخورد با واحدهاي غيرمجاز صنفي گفت:‌ چهار واحد صنفي براي پيگيري عضويت در اتحاديه اقدام كرده‌اند، اما در هفته جاري دو واحد صنفي به دليل رعايت نكردن قوانين و ضوابط از سوي اداره اماكن تا پايان هفته پلمپ مي‌شوند.-

احمد ابوالحسني به خبرگزاري كتاب ايران (ايبنا)، گفت:‌ در اين مرحله هفت واحد ليتوگرافي بدون مجوز شناسايي شده بودند كه پس از هماهنگي با مجمع امور صنفي و اداره اماكن با آن‌ها برخورد شد.

وي ادامه داد: اتحاديه پيش از اين در دو مرحله جداگانه از طريق ارسال نامه و اخطاريه مجمع امور صنفي به اين واحدهاي صنفي تذكر داده بود كه به دليل بي‌توجهي به اين اخطارها، با همكاري اداره اماكن نسبت به پلمپ واحدهاي صنفي اقدام شد.

ابوالحسني با اشاره به فعاليت 40 واحد صنفي غيرمجاز در ميان فعالان ليتوگرافي، اظهار كرد: با توجه به گستردگي صنوف و درگيري اداره اماكن براي برخورد با واحدهاي صنفي غيرمجاز، اين كار به صورت دوره‌اي و مقطعي از سوي اتحاديه پيگيري مي‌شود.

وي تصريح كرد:‌ تمام واحدهاي صنفي كه به درخواست اتحاديه ليتوگرافان پلمپ شده‌اند فقط با نامه اتحاديه مي‌توانند فعاليت خود را دوباره آغاز كنند.

به گفته ابوالحسني، اتحاديه تلاش كرده است با تعامل و رايزني مشكلات موجود در اين بخش را برطرف كند، اما برخي افراد زير بار نمي‌روند و مي‌خواهند با فعاليت‌هاي غيرقانوني در اين بخش باقي بمانند.

بازرسان اتحاديه ليتوگرافان تهران از صبح روز چهارشنبه 7 دي با مراجعه به واحدهاي ليتوگرافي بدون مجوز، به پلمپ آن‌ها اقدام كرده‌اند.

اتحاديه ليتوگرافان تهران از سال 1353 تاسيس شده است و اكنون 573 نفر عضو دارد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها