دوشنبه ۲۱ آذر ۱۳۹۰ - ۱۰:۰۲
«همزاد لوح» اميد كوره‌چي منتشر می‌شود

«همزاد لوح» نام رماني نوشته اميد كوره‌چي، نويسنده برگزيده پنجمين دوره جايزه گام اول است كه در حال حاضر مراحل انتشار را سپري مي‌كند. به گفته وي اين رمان داستاني ماورايي و تخيلي دارد كه براساس مضامين اجتماعي و عاطفي نوشته شده است.-

به گزارش خبرگزاري كتاب ايران (ايبنا)، كوره‌چي كه رمان «مهميرا»ي او جايزه پنجمين دوره گام اول را از آن خود كرد، درباره تازه‌ترين رمانش كه آن را به انتشارات اميركبير سپرده است، توضيح داد: اين رمان 350 صفحه است و داستاني متافيزيكي و ماورايي دارد و يك قهرمان زن و يك مرد آن را روايت مي‌كنند. در اين رمان موضوعات اجتماعي و عاطفي در قالب اين داستان تخيلي نيز طرح شده‌اند.
 
كوره‌چي از انتشار رمان ديگرش كه به تازگي آن را به نشر افراز سپره است خبر داد و گفت: «ماتروشكا» رمان ديگري است كه يك قهرمان زن و يك قهرمان مرد دارد. قهرمان اين داستان در وهله اول زني است كه شوهرش را براي رسيدن به معشوقش مي‌كشد؛ ‌از آن سو شوهر اين زن نيز درصدد بوده تا خيلي‌ها را براي خوشبخت كردن همسرش سركيسه كند.
 
اين نويسنده جوان در ادامه از به پايان رسيدن نگارش رماني چند اپيزودي با نام «راهبه رويا» سخن به ميان آورد و درباره آن توضيح داد: «راهبه رويا» نام رماني چند بخشي است كه همه وقايع آن در خارج از ايران و در كشور فرانسه اتفاق مي‌افتد و اولين اپيزود آن به ماجراي مسلمان شدن يك زن به‌واسطه يك مرد اختصاص دارد. محور اصلي اين داستان مساله عفاف و حجاب است. 

كوره‌چي، برگزيده پنجمين دوره جايزه ادبي «گام اول» براي داستان بلند «مهميرا»‌ است. اين رمان سال گذشته (89) از سوي انتشارات انجمن قلم ايران منتشر شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط