چهارشنبه ۱۳ مهر ۱۳۹۰ - ۱۰:۲۷
انتشار مجموعه چهارجلدي «اصول كافي»

مولف و مترجم حوزه دين از ترجمه مجموعه چهار جلدي «اصول كافي» اثر ثقة‌السلام كليني خبر داد و گفت: اين اثر دربردارنده معتبرترين احاديث شيعه است كه همه علماي اهل تشيع به صحت اين احاديث اقرار كرده‌اند.-

احمد بانپور در گفت‌وگو با خبرگزاري كتاب ايران(ايبنا)، اظهار كرد: ارايه يك ترجمه روان از احاديث معتبر شيعه همراه با فهرست موضوعي با هدف دسترسي آسان مخاطبان به مطالب كتاب، از جمله اهداف ترجمه اين اثر محسوب مي‌شوند.

وي ادامه داد: اين كتاب همچنين اصول عقايد و اخلاقي شيعيان را دربردارد و به تشريح هريك از آنها مي‌پردازد كه از آن ميان مي‌توان به توحيد، نبوت، امامت و معاد اشاره كرد.

مترجم كتاب «سنن‌النبي» يادآور شد: مولف مجموعه چهارجلدي «اصول كافي» علاوه بر ارايه اين اثر، مجموعه چهارجلدي ديگري با موضوع فروع دين را نيز به رشته تحرير درآورده است كه مخاطبان با احاديث و روايات ائمه‌اطهار(ع) به ويژه امام صادق(ع) كه مربوط به فروع دين‌اند، آشنا مي‌شوند.

بانپور عنوان كرد: مناظرات ائمه اطهار(ع) با مخالفان و دشمنان اسلام نيز در مجموعه چهارجلدي «اصول كافي» ارايه شده‌اند. اين مناظرات در پايان، به اثبات دين و حقانيت اسلام منجر شده‌اند و ضعف دشمنان اسلام در برخورد با مسايل ديني را نشان مي‌دهند.

چاپ نخست مجموعه چهارجلدي «اصول كافي» اثر ثقة‌السلام كليني با ترجمه احمد بانپور با شمارگان 3000 نسخه و 2400 صفحه به تازگي از سوي انتشارات «استوار» خراسان رضوي منتشر و راهي بازار نشر شده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط