چهارشنبه ۲۳ شهریور ۱۳۹۰ - ۱۲:۴۹
داوري مرحله نهايي جايزه گام اول آغاز می‌شود

داوري مرحله نهايي پنجمين دوره جايزه گام اول از هفته آينده آغاز مي‌شود. پيش از اين اسامي آثار راه‌يافته به مرحله نهايي داوري‌ها از سوي دبير خانه اين جايزه اعلام شده است.-

به گزارش خبرگزاري كتاب ايران (ايبنا)، مرحله نهايي داوري‌هاي جایزه گام اول اواسط مهر به پایان خواهد رسید.

مرحله نخست همه گروه‌هاي اين جايزه به تازگي پايان يافته است و بنا به اعلام دبیرخانه جایزه گام اول، تعداد دقیق آثار داوری شده در مرحله نخست هفته آینده اعلام می‌شود.

موسسه خانه کتاب در راستای بسط و گسترش فرهنگ کتاب و کتاب‌خوانی و به منظور کشف استعدادهای درخشان، ایجاد بسترهای لازم و سمت‌وسو بخشیدن به فعالیت فرهنگی و ارتقای فرهنگ مکتوب در جامعه و نیز معرفی و تشویق نوقلمان پدیدآور، جایزه گام اول را در سال ۱۳۸۵ بنیان گذاشت.

آيين پاياني اين دوره از جايزه گام اول در سنندج برگزار خواهد شد. آيين پاياني چهارمين جايزه گام اول،‌ سوم آبان سال گذشته (89)، در تالار عماد كرماني شهر كرمان با حضور معاون امور فرهنگي وزير فرهنگ و ارشاد اسلامي برگزار شد.

در جایزه گام اول، آثاری که سال‌گذشته به عنوان نخستین کتاب پدیدآورشان منتشر شده‌اند ارزیابی و داوری می‌شوند. هیچ گونه محدودیت سنی برای این جایزه وجود ندارد و تنها شرط شرکت یک اثر در آن این است که نخستین کتاب پدید‌آورنده‌اش باشد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط