چهارشنبه ۱۶ شهریور ۱۳۹۰ - ۱۲:۵۵
«کانون انديشه جوان» 3 كتاب جديد براي دختران منتشر كرد

كانون انديشه جوان سه عنوان کتاب جديد در مجموعه «مشق آزاد دخترانه» منتشر كرد. با اين انتشار اين سه کتاب، این مجموعه پرفروش به 13 جلد رسيده است.-

محمد سرشار، مديرعامل کانون انديشه جوان در گفت‌وگو با خبرگزاري كتاب ايران (ايبنا) گفت: مجموعه 10 جلدي کتاب‌هاي «مشق آزاد دخترانه»، پس از رونمايي در بيست و چهارمين نمايشگاه بين‌المللي کتاب تهران، مخاطبان بسياري را به خود جذب کرده است.
 
سرشار افزود: با شرکت اين مجموعه در بخش «خانواده، عفاف و حجاب» نوزدهمين نمايشگاه بين‌المللي قرآن و استقبال بسيار خوب مردم از آن، همچنان اقبال مخاطب ادامه دارد. 

مديرعامل کانون انديشه جوان گفت: هم‌اکنون سه جلد ديگر از اين مجموعه با عنوان‌هاي «زن-مرد»، «کارکردها و فلسفه حجاب» و «خط بي‌خط» به چاپ رسيده است و تعداد مجلدات آن را به 13جلد رسانده است. اين سه عنوان جديد درباره اختلاط زن و مرد، حجاب و عفاف و رابطه دختران و پسرانند.

محمد سرشار اضافه كرد: همچنين کتاب‌هاي «زن منهاي زن»، «حوا بنده من» و «پنبه و آتش» از همين مجموعه به چاپ دوم رسيده‌اند. موضوع اين کتاب‌ها، فمينيسم، حقوق زنان و رابطه دختر و پسر است. 

وي درباره مجموعه «مشق آزاد دخترانه» گفت: اين مجموعه هم به صورت تک جلدي و هم در بسته‌هاي جذاب 13 جلدي به مخاطبان عرضه مي‌شود. ضمن اينکه در آينده نزديک، عنوان‌هاي جديدتري از همين مجموعه، منتشر خواهد شد. 

مجموعه کتاب‌هاي «مشق آزاد دخترانه» پرفروش‌ترين مجموعه کانون انديشه جوان در سال 1390 بوده‌اند. اين مجموعه به دغدغه‌هاي انديشه‌اي خاص دختران و زنان جوان در محدوده سني 16 تا 22 سال مي‌پردازد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها