شنبه ۱۲ شهریور ۱۳۹۰ - ۱۳:۰۰
انتشار «پرسش‌هاى جوانان پيرامون قرآن كريم»

«پرسش‌هاى جوانان پيرامون قرآن كريم» نام كتابي از صالح كلباسي است كه با ترجمه محمدتقي محمديان منتشر شد.-

به گزارش خبرگزاري كتاب ايران(ايبنا) به نقل از روابط عمومي مركز پخش كتاب‌هاي علوم اسلامي و انساني پكتا، پايگاه اينترنتی اسلام فوريو موفق شد پس از 13 سال فعاليت، مجموعه پرسش‌ها و پاسخ‌هاى جوانان درباره قرآن كريم را كه در اين پايگاه اينترنتی مطرح شده بودند، در قالب كتاب منتشر كند. 

پايگاه اينترنتی اسلام فوريو به نشاني www.islam4u.com كه يكى از پر بازديدترين پايگاه‌هاى اسلامى فعال(به زبان عربي) در اينترنت به شمار مي‌آيد، در نظر دارد مجموعه سوالات و پاسخ‌هاى خود را به صورت موضوعى و به صورت كتاب در اختيار جوانان و دانشجويان قرار دهد.
 
مجموعه سوالات و پاسخ‌هاى اين پايگاه پس از ثبت ركورد 10 ميليون بازديد در اينترنت چاپ شده‌اند.
 
از جمله مطالبى كه در اين كتاب به آنها پاسخ داده شده است، مى‌توان به «تعريف قرآن»، «حقيقت وحى و نحوه نزول قرآن»، «اثبات تطابق قرآن موجود با قرآنى كه بر پيامبر(ص) نازل شده است»، «حجيت قرآن»، «مصحف حضرت على(ع) و مصحف حضرت فاطمه(س)»، «مسأله خلق قرآن»، «ضرورت نياز به سنت پيامبر(ص) با وجود قرآن»، «قرآن گرايان جديد و قديم» و «آيا قرآن شيعه با ساير مسلمين تفاوت دارد؟» اشاره كرد. 

«بررسى صحت و سقم سوره ولايت و سوره نورين»، «چرا قرآن به زبان عربى نازل شده؟»،‌«آيا قرآن ويژه اعراب است؟»، «چرا در قرآن نامى از ائمه(ع) نيامده است؟»، «اگر امامت يك ركن مهم است چرا قرآن صريحا به آن اشاره نكرده است؟» و «حقوق قرآن»‌ از ديگر موضوعات اين كتاب محسوب مي‌شوند.

چاپ نخست كتاب «پرسش‌هاى جوانان پيرامون قرآن كريم» به تازگي با شمارگان 3000 نسخه، 312 صفحه رقعى و بهاى 43000 ريال توسط مركز پخش كتاب پكتا راهى بازار كتاب شده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها