دوشنبه ۱۰ مرداد ۱۳۹۰ - ۱۱:۵۵
«مجموعه مقالات اتاق بازرگاني» رونمايي شد

دبير اجرايي همايش «نكوداشت يك صد و بيست و هفتمين سال تاسيس اتاق بازرگاني و صنايع و معادن ايران» از رونمايي مجموعه مقالات اين همايش با حضور رييس مجلس شوراي اسلامي در روز نهم مرداد خبر داد./

علي ططري در گفت‌وگو با خبرگزاري كتاب ايران(ايبنا)، عنوان كرد: در اين همايش كه دي ماه سال 1389 برگزار شد، حدود 80 مقاله گردآوري و از آن ميان، 34 اثر براي انتشار در اين مجموعه برگزيده شدند.

وي با اشاره به اين كه در اين كتاب 35 مقاله مرتبط با حوزه تاريخ اقتصاد و اتاق بازرگاني و صنايع و معادن ايران جاي دارد، گفت: انتخاب اين مقالات حدود شش ماه زمان برد و در نهايت هفته گذشته، كتاب «مجموعه مقالات گرامي‌داشت يك صد و بيست و هفتمين سال تاسيس اتاق بازرگاني و صنايع و معادن ايران» در شمارگان 3500 نسخه به چاپ رسيد.

پژوهشگر تاريخ معاصر ايران تصريح كرد: مراسم رونمايي اين كتاب ديروز(10 مرداد ماه) با حضور دكتر علي لاريجاني، رييس مجلس شوراي اسلامي، دكتر محمد نهاوندي، رييس اتاق بازرگاني و صنايع و معادن ايران و عده‌اي از اعضاي اين اتاق، همزمان با روز جلسه هيات نمايندگي‌هاي اين مركز در اتاق بازرگاني برگزار شد.  

دبير علمي و اجرايي همايش «نكوداشت يك صد و بيست و هفتمين سال تاسيس اتاق بازرگاني و صنايع و معادن ايران» بسياري از مباحث اين كتاب را در شمار مطالبي خواند كه براي نخستين بار طرح و منتشر شده‌اند و اظهار كرد: سهيلا ترابي‌فارساني، محمدرضا ابويي، فريدون شيرين‌كام و ... از جمله نويسندگان مقالات اين مجموعه‌اند.

به گفته ططري، چهار نقد كتاب لاتين و فارسي نيز در اين مجموعه به چشم مي‌خورند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط