دوشنبه ۳ مرداد ۱۳۹۰ - ۱۵:۲۱
تداوم حمايت معاونت فرهنگي ارشاد از برنامه‌هاي كتابخواني جهاد دانشگاهي

نشست معاون فرهنگي وزير فرهنگ و ارشاد اسلامي و مسوولان جهاد دانشگاهي صبح امروز (3 مرداد) در دفتر معاونت فرهنگي برگزار شد. بهمن دري در اين نشست بر حمايت مستمر خود از برنامه‌هاي كتاب و كتابخواني جهاد دانشگاهي تاكيد كرد._

معاون هماهنگي و پشتيباني جهاد دانشگاهي در اين باره به خبرگزاري كتاب ايران (ايبنا) گفت: در اين نشست، بهمن دري، معاون فرهنگي وزير فرهنگ و ارشاد اسلامي با مهندس عليرضا زجاجي، معاون جديد جهاد دانشگاهي ديدار و با فعاليت‌هاي انتشارات جهاد دانشگاهي آشنا شد.

عادل تقوي در ادامه افزود: جهاد دانشگاهي از ساليان پيش با معاونت فرهنگي وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي برنامه و طرح‌هاي مشتركي به اجرا گذاشته است. به عنوان نمونه‌ مي‌توان به اعزام كاروان‌هاي دانشجويي و پرداخت بخشي از هزينه خريد كتاب دانشجويان در نمايشگاه كتاب تهران اشاره كرد.

وي با اشاره به اينكه قرار است برنامه‌هاي مشترك وزارت ارشاد و جهاد دانشگاهي ادامه پيدا كند توضيح داد: با توجه به اينكه جهاد دانشگاهي متولي برپايي برنامه‌هاي دانشجويي هفته كتاب است، معاونت فرهنگي وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي براي برپايي برنامه‌هاي هفته كتاب به ويژه كتاب سال دانشجويي از جهاد دانشگاهي حمايت خواهد كرد.

وي با اشاره به درخواست جهاد دانشگاهي براي حمايت از چاپ و نشر كتاب‌هاي ارزشمند دانشگاهي با همكاري معاونت فرهنگي وزارت ارشاد گفت: اين طرح درحد درخواست است و جزئيات آن اعلام خواهد شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها