دوشنبه ۱۳ تیر ۱۳۹۰ - ۱۶:۴۶
چهارمين نمايشگاه كتاب دانشگاهي هفته كتاب برگزار مي‌شود

مديرمسوول انجمن فرهنگي ناشران كتاب دانشگاهي از برگزاري چهارمين نمايشگاه كتاب دانشگاهي با حمايت معاونت فرهنگي وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي با هدف تجهيز كتابخانه‌هاي مراكز علمي و تخصصي در هفته كتاب خبر داد._

 محمدرضا حاتمي در گفت‌وگو با خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) گفت: از جمله اهداف برپايي نمايشگاه كتاب دانشگاهي علاوه بر تجهيز و روزآمدسازي كتابخانه‌هاي مراكز علمي و دانشگاهي سراسر كشور مي‌توان به ارتقاي جايگاه كتاب دانشگاهي در فرهنگ مكتوب كشور، توجه به علم مكتوب، فناوري و شكوفايي و كمك به توليد و توزيع بهتر منابع دانشگاهي اشاره كرد.

وي يادآور شد: تعامل گسترده سه نهاد «معاونت فرهنگي وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي» به عنوان حامي انجمن فرهنگي ناشران كتاب دانشگاهي، «ناشران دانشگاهي» و «مراكز علمي، تخصصي و دانشگاهي، اداري و آموزشي» با يكديگر نشان دهنده اهميت برپايي اين نمايشگاه است.

حاتمي برپايي برنامه‌هاي جنبي را از جمله فعاليت‌هاي ديگر نمايشگاه كتاب دانشگاهي به شمار آورد و گفت: اين برنامه‌ها در قالب نشست‌هاي نقد و بررسي كتاب‌هاي دانشگاهي براي استفاده بيشتر دانشجويان، مخاطبان و رشد كيفي نمايشگاه برپا مي‌شود.

حاتمي در ادامه افزود: اعضاي هيات مديره انجمن فرهنگي ناشران كتاب دانشگاهي با ايجاد كميته‌هاي مختلف از اكنون برنامه‌ريزي و زمان‌بندي فعاليت‌هاي خود را براي برپايي نمايشگاه كتاب دانشگاهي آغاز كرده‌اند.

چهارمین نمایشگاه سالانه تخصصی کتاب دانشگاهی در صورت تأیید وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی از سوی انجمن فرهنگی ناشران کتاب دانشگاهی و با حمایت معاونت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی از 22 تا 28 آبان ماه همزمان با هفته کتاب در مرکز آفرینش‌های فرهنگي، هنری برگزار مي‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها