یکشنبه ۱۲ تیر ۱۳۹۰ - ۰۹:۰۸
بازديد دانشجويان دانشكده چاپ از 20 مجتمع چاپي

دانشجويان دو مقطع كارداني و كارشناسي مركز علمي و كاربردي شماره 5 تهران (دانشكده چاپ) در نيم سال دوم تحصيلي 90-89، از 20 مجتمع چاپي و چاپخانه بازديد كردند.\

مدير روابط عمومي دانشكده چاپ با اعلام اين خبر به خبرگزاري كتاب ايران (ايبنا)، گفت: اين اقدام با هدف نهادينه‌سازي آموزش‌هاي تئوري و نيز تقويت آموزش‌هاي عملي انجام شد.

وحيد ارونقي افزود: بسياري از دانشجويان در طول تحصيل مباحث درسي و آموزشي را فقط در كتاب و جزوات مي‌آموزند و پس از فارغ‌التحصيلي معمولا نمي‌توانند با دستگاه‌ها و ماشين‌هاي چاپ كار كنند.

وي با بيان اينكه دوره‌هاي عملي مي‌تواند مهارت آنها را در علم‌آموزي ارتقا دهد، اظهار كرد: متاسفانه بسياري از دانشگاه‌هاي كشور نمي‌توانند آموزش‌هاي عملي را به دانشجويان خود ارايه دهند و استفاده از امكانات و تجهيزات چاپخانه‌ها در گسترش علم و دانش ضروري است.

ارونقي تصريح كرد: دانشجويان دو مقطع كارداني و كارشناسي اين دانشكده با برنامه‌ريزي مدون در طول دوره تحصيلي 89 _ 90 توانستند پس از اتمام هر يك از مباحث درسي، نكته‌‌هاي آموزشي عملي را در بازديد از مجتمع‌هاي چاپي بياموزند.

مركز علمي و كاربردي فرهنگ و هنر شماره 5 تهران (دانشكده چاپ) با پذيرش دانشجويان در دو مقطع كارداني و كارشناسي در گرايش‌هاي مختلف فعاليت مي‌‌كند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها