سه‌شنبه ۷ تیر ۱۳۹۰ - ۱۵:۰۰
برپايي هفتمين همايش بين‌المللي دكترين مهدويت در تهران

هفتمين همايش بين‌المللي دكترين مهدويت با عنوان «جامعه و حكومت رسانه؛ راهبردهاي و راه‌كارهاي رسانه زمينه‌ساز» 23 و 24 تير ماه سال جاري در سالن همايش‌هاي بين‌المللي صدا و سيماي تهران برگزار خواهد شد. قرار است به رسم ادوار گذشته، كتاب مجموعه مقالات همايش قبل نيز در اين دوره ارايه شود._

سيدعلي پورطباطبايي، معاون اطلاع‌رساني موسسه آينده روشن، در گفت‌وگو با خبرگزاري كتاب ايران(ايبنا) در اين باره عنوان كرد: با توجه به اين كه هر سال بخشي از يكي از دعاي مرتبط با ظهور منجي عالم بشريت براي اين همايش انتخاب مي‌شود، در اين دوره جمله دعايي «يا داعي الله» برگزيده شده است.

وي با اشاره به اين كه هر سال مجموعه مقالات دانشمندان داخلي و پژوهشگران خارجي در قالب دو مجموعه منتشر و در دوره بعد هم ارايه مي‌شود گفت: تاكنون حدود 170 مقاله فارسي و 103 مقاله خارجي از 28 كشور جهان به دبيرخانه اين همايش ارسال شده‌اند. همچنين 30 ميهمان خارجي براي ارايه مقالات خود در روزهاي همايش در اين برنامه حضور خواهند يافت.

پورطباطبايي با اشاره به اين كه مكان اين همايش بر خلاف شش دوره قبلي تغيير يافته و از سالن اجلاس سران به سالن همايش‌هاي بين‌المللي صدا و سيماي تهران منتقل شده است، يادآور شد: اين همايش  23 و 24 تير ماه با حضور و سخنراني عده‌اي از شخصيت‌هاي كشوري و لشكري و نمايندگاني از حوزه‌هاي علميه از سوي موسسه آینده روشن برگزار مي‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط