چهارشنبه ۲۵ خرداد ۱۳۹۰ - ۱۴:۲۰
آشنايي با 7 مرحله زندگي

چاپ نخست كتاب «زندگي به همين سادگي» نوشته «تيكي كوستن ماخر» با ترجمه ارشاد عظيمي و كيوان سلطاني از سوي انتشارات بين‌المللي گاج منتشر و روانه بازار نشر شد.\

به گزارش خبرگزاري كتاب ايران(ايبنا)، اين اثر كه دومين كتاب از مجموعه آثار «خودآفريني» است، راهكارهايي را براي رسيدن به آرامش و خوشبختي در دنياي متلاطم و بي‌ثبات امروزي پيش پايمان مي‌گذارد و به ما مي‌آموزد كه چگونه كوله‌بار سنگين مسائل و مشكلاتي را كه زندگي پيچيده امروزي روي دوشمان گذاشته، زمين بگذاريم و در مسيري گام برداريم تا زندگي ساده و آرامي داشته باشيم.

اين كتاب در مسيري هفت مرحله‌اي به ما مي‌آموزد كه چگونه برآشفتگي و به هم ريختگي محل كار و محيط خانه‌مان غلبه كنيم، دغدغه‌هاي مالي را كنار بگذاريم و از دست بدهي‌هايمان خلاص شويم. بدون نگراني و استرس، حداكثر استفاده ممكن را از وقتمان ببريم. بدون اين كه به خودمان فشار بياوريم، سلامتي و تناسب انداممان را حفظ كنيم. روابط اجتماعي‌مان را تقويت كرده، رابطه بهتري با خانواده و دوستانمان داشته باشيم، همسرمان را بهتر بشناسيم و بين كار و زندگي شخصي‌مان تعادل برقرار كنيم. خودمان را بيشتر بشناسيم و هدف زندگي‌مان را بيابيم.

كتاب حاضر با ارائه راه‌حل‌هايي ساده و در عين حال موثر و كارآمد، ما را در مسير ساده‌سازي زندگي‌مان هدايت مي‌كند و به ما كمك مي‌كند از پيچيدگي‌هاي زندگي‌مان بكاهيم و به سمت يك زندگي آرام و به دور از تنش و استرس گام برداريم. مسائلي كه در اين كتاب مورد بررسي قرار گرفته‌اند، مسائلي‌اند كه شايد همه ما هر روز با آنها سروكار داريم و بارها آنها را تجربه كرده‌ايم و از اين‌رو كاملا برايمان ملموس‌اند. راه‌حل‌هاي ارائه شده نيز همگي عملي و قابل اجرا خواهند بود. با به كار بستن اين راه‌حل‌ها و توصيه‌ها خواهيم ديد كه رفته رفته احساس سبكي به ما دست مي‌دهد و زندگي‌مان به مراتب ساده‌تر و لذت‌بخش‌تر مي‌شود.

آنچه مايه‌ تمايز اين اثر از همتاهاي آن شده، دقتي است كه در ترجمه‌ آن صورت گرفته است. در ترجمه اين كتاب به جايگزيني لغات و جملات اكتفا نشده، بلكه فرهنگ به جاي فرهنگ نشانده شده‌ است.

كتاب حاضر در هفت مرحله، هرم زندگي را توضيح مي‌دهد. مرتب كردن وسايل، سازمان‌دهي امور مالي، مديريت زمان، حفظ سلامتي، بهبود روابط اجتماعي، تحكيم روابط زناشويي و خودتان، عناوين مراحل هفتگانه اين اثرند. همچنين در انتهاي اين كتاب، دو ضميمه براي رسيدن به اهداف موردنظر الحاق شده است.

چاپ نخست كتاب «زندگي به همين سادگي» در شمارگان 2000 نسخه، 280 صفحه و بهاي 50000 ريال راهي بازار نشر شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط