دوشنبه ۲۹ فروردین ۱۳۹۰ - ۱۳:۰۵
حضور پررنگ اتحاديه ناشران و كتابفروشان در نمايشگاه كتاب

دبير اتحاديه ناشران و كتابفروشان تهران از حضور پررنگ اين اتحاديه در بيست و چهارمين نمايشگاه بين‌المللي كتاب تهران خبر داد و گفت: معرفي اهداف و برنامه‌هاي كميسيون‌ها و كارگروه‌هاي تخصصي اتحاديه در دستور كار قرار دارد.\

محمود آموزگار با بيان اين مطلب به خبرگزاري كتاب ايران (ايبنا)، گفت: عضوگيري و نيز معرفي برخي از دوره‌هاي آموزشي، گفت‌وشنود با ناشران و كتابفروشان و تعامل با اعضا از جمله برنامه‌هاي اتحاديه در نمايشگاه امسال است.

وي ادامه داد: معرفي پنج كميسيون آموزش، رسيدگي به شكايات، بازرسي، فني و حل اختلاف با حضور روساي هر كميسيون يكي ديگر از برنامه‌هاي اتحاديه به شمار مي‌آيد.

آموزگار با بيان اينكه كارگروه‌هاي تخصصي اتحاديه نيز فعاليت‌هاي خود را در نمايشگاه معرفي مي‌كنند، اظهار داشت: روساي كارگروه‌هاي حقوقي، بين‌الملل، رفاه نيز اهم برنامه‌هاي حوزه كاري خود را به مخاطبان و بازديدكنندگان اطلاع‌رساني مي‌كنند.

وي با بيان اينكه نمايشگاه كتاب تهران فرصت خوبي براي تعامل و ديدار با اعضا و مخاطبان است، يادآور شد: فهرست برنامه‌هاي اتحاديه در روزهاي مختلف نمايشگاه بين‌المللي كتاب تهران به زوي اعلام مي‌شود.

اتحاديه ناشران و كتابفروشان تهران با بيش از پنج دهه فعاليت اكنون حدود يك هزار و 100 عضو دارد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط