یکشنبه ۱۴ خرداد ۱۴۰۲ - ۰۹:۵۰
برگزاری مسابقه کتابخوانی « نمای آفتاب» در ایجرود

زنجان- مدیر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ایجرود از برگزاری مسابقه کتابخوانی « نمای آفتاب» در این شهرستان خبر داد و گفت: هدف از برگزاری این مسابقه آشنایی نوجوانان با اندیشه‌های امام راحل است.

احسان پیشکاری در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در ایجرود گفت: هر سال همزمان با سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) برنامه‌های مختلفی در شهرستان ایجرود برگزار می‌شود که از جمله آن مسابقه کتابخوانی، برگزاری مراسم بزرگداشت با حضور انقلابیون، برگزاری مسابقه نقاشی و نمایشگاه کتاب موضوعی است.

وی با اشاره به اینکه طبق برنامه‌ریزی امسال مسابقه کتابخوانی «نمای آفتاب» در شهرستان ایجرود برگزار می‌شود، اضافه کرد: مهلت شرکت در این مسابقه کتابخوانی 20 خردادماه اعلام شده است.

مدیر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ایجرود با بیان اینکه سوالات از طریق فضای مجازی و سایت در اختیار شهروندان ایجرودی قرار داده است، افزود: هدف از برگزاری مسابقه کتابخوانی تبیین مولفه‌های اندیشه و افکار امام راحل و ترویج فرهنگ مطالعه است، چرا که باید نسل جوان امروز بیش از پیش با دیدگاه‌های معمار کبیر انقلاب اسلامی آشنایی شوند.

پیشکاری همچنین از برگزاری مسابقه نقاشی با همین عنوان خبر داد و گفت: مسابقه نقاشی ویژه کودکان و نوجوانان در قالب نقاشی از چهره امام راحل و یا موضوعات مرتبط به امام خمینی (ره) برگزار می‌شود.

مدیر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ایجرود با بیان اینکه مهلت شرکت در این مسابقه نیز 20 خردادماه است، افزود: به برگزیدگان این مسابقات به قید قرعه و به رسم یادبود هدایای نفیسی اهدا خواهد شد.
 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها