دوشنبه ۸ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۴:۲۲
80 تولیدکننده برتر کشوری و استانی در نمایشگاه بزرگ مد و لباس گلستان حضور دارند

گلستان- مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان با اعلام برگزاری اولین نمایشگاه بزرگ مُد و لباس، گفت: حدود 80 تولیدکننده برتر کشوری و استانی در نمایشگاه حضور دارند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در گرگان، محمد رعیت، پیش از ظهر دوشنبه در نشست خبری  ضمن تبریک دهه کرامت و قدردانی از اهالی رسانه که همواره در پوشش رویدادهای فرهنگی و هنری استان پیش‌قدم هستند، گفت: با حمایت کارگروه ساماندهی مُد و لباس کشور و به همت کارگروه ساماندهی مُد و لباس استان گلستان و این دستگاه اجرایی و موسسه مجری، اولین و خاص‌ترین رویداد بزرگ مُد و لباس با حضور برندهای مطرح کشور در قالب نمایشگاهی از تاریخ 10 تا 12 خردادماه در گرگان، تالار پیوند گشایش می‌یابد.

وی با اشاره به اینکه در این نمایشگاه محصولات تولیدشده توسط طراحان و تولیدکنندگان مرکز و برخی از استان‌های کشور که در این عرصه فعال هستند به نمایش درخواهد آمد، افزود: 5 تولیدکننده گلستانی و درمجموع 80 تولیدکننده برتر در نمایشگاه حضور خواهد داشت.

وی با تأکید بر اینکه برای برپایی نمایشگاه همه گروه‌ها و سلیقه‌ها مدنظر گرفته‌شده‌اند، ادامه داد: در این نمایشگاه طرح تعویض چادرهای کهنه با نو، اعطای بن تخفیف برای عموم مردم و نیز اعطای تسهیلات قرض‌الحسنه خرید اقلام ویژه کارکنان دستگاه‌های دولتی ارائه می‌شود.



رعیت با اشاره به اینکه گرگان و استان گلستان، نهمین شهرستان و ششمین استان است که چنین نمایشگاهی در آن برپا می‌شود، افزود: ورود برای بانوان و خانواده‌ها آزاد و رایگان است و امکان ثبت سفارش و خرید در این نمایشگاه وجود دارد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان، در خاتمه، گفت: این نمایشگاه در تاریخ 10 خردادماه ساعت 16 افتتاح می‌شود و علاقه‌مندان می‌توانند در روز چهارشنبه و پنج‌شنبه (10 و 11 خرداد) ساعت 16 تا 22 و در روز جمعه 12 خردادماه از ساعت 11 تا 22 از این نمایشگاه دیدن نمایند.

رعیت ضمن دعوت از عموم مردم گلستان به حضور و بهره‌مندی از این نمایشگاه بزرگ، گفت: رویکرد اصلی نمایشگاه، معرفی الگوها و سبک‌های اصیل و نوین ایرانی اسلامی در پوشش و سبک زندگی در اجتماع  است که هویت و اصالت خود را از نمادهای فرهنگ، هنر و تمدن ایرانی اسلامی گرفته باشند.

وی در پایان همچنین از دستگاه‌ها و نهادهای مشارکت‌کننده در امر اطلاع‌رسانی و یاری رسانی برای برپایی چنین رویداد بزرگی قدردانی کرد و  گفت: ایجاد غرفه بازی برای کودکان در فضای نمایشگاهی تا خانواده‌ها با دغدغه کمتر به بازدید بپردازند و نیز وسیله ایاب و ذهاب برای سهولت دسترسی، ازجمله اقدامات پیش‌بینی‌شده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها