شنبه ۶ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۱:۳۷
حضور «دسته دختران» در نمایشگاه کتاب تهران + فیلم

فیلم سینمایی «دسته دختران» در طول مدت برگزاری نمایشگاه کتاب تهران توسط انتشارت سوره مهر، وابسته به حوزه هنری، به‌صورت ویژه تبلیغ شد. این گزارش تصویری جزئیات این حرکت ترویجی را به تصویر کشیده‌ است.

به‌گزارش خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)؛ فیلم سینمایی «دسته دختران» که پیش از این در برنامه اکران عید سعید فطر به نمایش درآمده بود، در نمایشگاه کتاب ۱۴۰۲ نیز حضوری فعال و پررنگ داشت.

این فیلم سینمایی که محصول سازمان سینمایی سوره حوزه هنری است، در برنامه‌ای ترویجی در مدت برگزاری نمایشگاه کتاب تهران توسط انتشارت سوره مهر وابسته، به حوزه هنری، به‌صورت ویژه تبلیغ می‌شد.

https://www.ibna.ir/images/docs/files/000338/nf00338808-1.mp4

گفتنی است فیلم سینمایی «دسته دختران» که اقتباس از ۱۱ کتاب حوزه دفاع مقدس است با انتخاب صحیح در نمایشگاه کتاب، میعادگاه اهالی کتاب و فرهنگ تبلیغ شد. از جمله فعالیت‌های تبلیغی برای این فیلم و کتاب‌های مرتبط با آن که توسط انتشارات سوره مهر انجام شد می‌توان به ثبت مخاطبان، ارائه بلیت تخفیفی این فیلم، عرضه کتاب‌های این فیلم با تخفیف ویژه و... نام برد.
حالا در گزارشی تصویری، این انتشارات گوشه‌ای از اقدامات ترویجی مرتبط با فیلم سینمایی «دسته دختران» را برای مخاطبان به تصویر کشید‌ه است.

گفتنی است «دسته دختران» که با اقتباس از ۱۱ کتاب با موضوع حضور زنان در مقاومت ۳۴روزه مردم خرمشهر ساخته شده‌ است، در روزهای برگزاری نمایشگاه کتاب به کتاب‌دوستان حوزه دفاع مقدس معرفی شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها