سه‌شنبه ۲ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۱:۳۴
برگزاری مسابقه کتابخوانی طی ایام دهه کرامت در ملایر

مدیر کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد ملایر از برگزاری مسابقه کتابخوانی طی ایام دهه کرامت در ملایر خبر داد.

جعفر ترکاشوند در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا) در همدان، با اشاره به ایام دهه کرامت و سالروز آزادسازی خرمشهر از اجرای ویژه‌ برنامه‌های مختلفی توسط کانون‌های فرهنگی و هنری ملایر خبر داد و افزود:    برگزاری ایستگاه‌های صلواتی و جشن‌های ویژه شامل سخنرانی، مولودی‌خوانی، برگزاری مسابقات فرهنگی و... از جمله برنامه‌های کانون‌های مساجد ملایر در دهه کرامت است.

وی به برگزاری مسابقه کتابخوانی ویژه اعضای کانون اشاره کرد و گفت: برگزاری نشست‌های بصیرتی با هدف تببین شخصیت حضرت معصومه(س) و امام رضا(ع) برای اعضای کانون‌ها، نشست با شهردار و یا فرماندار ملایر و... از دیگر برنامه‌های دهه کرامت در کانون‌های فرهنگی و هنری ملایر است.

 ترکاشوند با بیان اینکه طبق برنامه‌ریزی‌های انجام شده قرار است برگزاری کلا‌س‌های اوقات فراغت را در ایام تابستان داشته باشیم گفت: برگزاری دوره‌های آموزشی خیاطی، گلدوزی، برق و صنعتی و.. با همکاری فنی و حرفه‌ای برای اعضای کانون‌ها پیش‌ببینی شده است.

مدیر کانون‌های فرهنگی و هنری معین  شهرستان ملایر با بیان اینکه در حال حاضر ۷۲ کانون ثبت شده در ملایر وجود دارد خاطرنشان کرد: از این تعداد ۴۰ کانون به صورت فعال و مستمر برنامه‌های خود را در حوزه‌های فرهنگی، قرآنی، مناسبتی و... در طول سال دارند و مهمترین مشکل کانون‌ها مشکلات مالی است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها