دوشنبه ۱ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۷:۰۳
«آخرین برگ» می‌افتد یا نمی‌افتد؟

کتاب «آخرین برگ» به قلم استِف وِید با تصویرگری جنیفر دیویسون را نشر برکه با ترجمه سروش کیانمهر برای کودکان بالاتر از ۷ سال منتشر کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، لَنس کاتنوود باهوش‌ترین برگ کلاس است؛ اما حتی باهوش‌ترین دانش‌آموزان هم نگرانی‌هایی دارند. لَنس نگران این است که آزمون نهایی‌اش او را از بالای درخت گرم و نرمش به جایی ببرد که نمی‌خواهد باشد. آیا لَنس بر ترسش غلبه می‌کند و درخت را رها می‌کند یا اجازه می‌دهد که نگرانی‌هایش بر او غلبه کنند؟

«آخرین برگ» را استِف وِید نوشته، جنیفر دیویسون تصویرگری کرده و نشر برکه با ترجمه سروش کیانمهر برای بچه‌های بالاتر از ۷ سال منتشر و عرضه کرده است.

این اثر از نگرانی‌هایمان می‌گوید برای اتفاقاتی که هنوز رخ نداده‌اند و ما نمی‌دانیم بعدش چه می‌شود. لَنس بهترین برگ بود؛ ولی یکهو در آزمون آخر می‌بیند نمی‌تواند از پسش بربیاید چون می‌ترسد اتفاقی بیفتد که خودش دوست ندارد. این ترس از ندانستن می‌آید و معلم لَنس به او کمک می‌کند که بر نگرانی‌اش غلبه کند.

در بخشی از متن کتاب می‌خوانیم:
«آخر هفته که شد؛ لَنس تنها برگی بود که روی درخت مانده بود. آموزگار لَنس می‌دانست که او نگران است اما این را هم می‌دانست که همه‌چیز قرار است به خوبی پیش برود.
ترسیده
عیب نیست،
لَنس.
من اینجا هستم که
به تو کمک کنم.»

کتاب «آخرین برگ» را نشر برکه برای کودکان بالاتر از ۷ سال در ۳۰ صفحه مصور رنگی، شمارگان هزار نسخه و به بهای ۶۳ هزار تومان منتشر کرده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها