جمعه ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۲۰:۴۶
وارش با کتاب‌های معماری در نمایشگاه حاضر شد

انتشارات وارش هفت عنوان کتاب به‌عناوین «مبانی رنگ در طراحی کفش»، «تکرار؛ ده درس در طراحی و شکست»، «مبانی ارگونومیک طراحی کاربرمحور و طراحی تجربه کاربری از منظر طراحی صنعتی»، «طراحی و خلق ارزش»، «مصنوع؛ مقالاتی در فلسفه تکنولوژی»، «درک معماری از طریق ترسیم» و «ترکیب در معماری؛ جستاری در منطق‌های بنیادین شکل معماری» عرضه کرده است.

به‌گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، انتشارات وارش هفت عنوان کتاب با عناوین «مبانی رنگ در طراحی کفش»، «تکرار؛ ده درس در طراحی و شکست»، «مبانی ارگونومیک طراحی کاربرمحور و طراحی تجربه کاربری از منظر طراحی صنعتی»، «طراحی و خلق ارزش»، «مصنوع؛ مقالاتی در فلسفه تکنولوژی»، «درک معماری از طریق ترسیم» و «ترکیب در معماری؛ جستاری در منطق‌های بنیادین شکل معماری» عرضه کرده است.

کتاب «مبانی رنگ در طراحی کفش» نوشته نجمه هاشمی است و از عناصر رنگی و اهمیت آن در طراحی کفش صحبت می‌کند.

کتاب «تکرار؛ ده درس در طراحی و شکست» به‌قلم جان شارپ و کالین مک‌لین و ترجمه علی شیخ‌پور و مهدی مقیمی که به فهم طبیعت انتقادی سامانه‌های خلاق در زندگی، کار و هر چه میان این دو قرار دارد کمک می‌کند.

کتاب «مبانی ارگونومیک طراحی کاربرمحور و طراحی تجربه کاربری از منظر طراحی صنعتی» نوشته دکتر حسن صادقی نائینی، مهدیه جعفرنژاد شهری و ندا شکرانی‌پور است و به مقوله طراحی UX می‌پردازد.

کتاب «طراحی و خلق ارزش» از جان هسکت با همکاری کلایو دیلنوت و سوزان بوزتپه نوشته شده و به‌همت مهدی مقیمی و معصومه اسدی به زبان فارسی ترجمه شده.

کتاب «مصنوع؛ مقالاتی در فلسفه تکنولوژی» مجموعه مقالاتی از امی توماسن، کارل میچم، پیتر وربیک، مارتن فرانسن، پیتر ورماس، پیتر کروس و اریک ون در زمینه تکنولوژی هنر است.

کتاب «درک معماری از طریق ترسیم» اثر برایان ادواردن و ترجمه ارمغان برازنده راهنمایی جامعه از تکنیک‌ها و تمرین‌های ترسیم دست آزاد در قرن بیست‌ویکم است.

کتاب «ترکیب در معماری؛ جستاری در منطق‌های بنیادین شکل معماری» به قلم دونالد لیوینگستن هنلن و ترجمه بهمن میرهاشمی، همان طور که از عنوانش مشخص است درباره ترکیب در معماری است و در معرفی این کتاب آمده «استفاده از الگوهای ترکیب معماری، الهام‌بخش طراحی نوآورانه است».

 
شما می‌توانید توضیحات کامل نمایشگاه کتاب را در مقاله نمایشگاه کتاب ۱۴۰۲ بخوانید

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها