پنجشنبه ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۲:۴۸
نشر مهرستان با 3 کتاب حوزه ادبیات در نمایشگاه حاضر شد

انتشارات مهرستان با سه عنوان کتاب حوزه ادبیات با نام‌های «وقتی قرار شد بمانی»، «از طرف فرزند کوچک شما» و «ماضی غریب» در نمایشگاه حاضر شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری کتاب (ایبنا) در اصفهان، انتشارات مهرستان امسال با عناوین جدیدی در نمایشگاه کتاب 1402 حضور یافته است و در شبستان، راهروی 24 غرفه 15 کتب بزرگسال خود را عرضه می‌کند.

محمد امیری، مدیر ادبی نشر مهرستان، درباره ورود این انتشارات به عرصه ادبیات به خبرگزاری ایبنا گفت: نشر مهرستان تا سال 1401 در حیطه کتب بزرگسال، شامل کتاب‌های مهارتی و مسئله‌محور فعالیت می‌کرد؛ اما پس از مدتی تصمیم گرفتیم وارد عرصه داستان و ادبیات هم بشویم و امسال سه عنوان کتاب در حوزه روایت در نمایشگاه عرضه می‌کنیم.

امیری به توضیح این سه اثر پرداخت و درباره کتاب «وقتی قرار شد بمانی» گفت: این کتاب با قلم توانمند آزاده جهان‌احمدی، داستان زندگی عاشقانه زهرا توکلی، همسر جانباز جنگ است که قلم و داستان شیرین و جذابی دارد.

مدیر ادبی نشر مهرستان ادامه داد: اثر بعدی «از طرف فرزند کوچک شما» نام دارد که شامل 14 روایت از 14 نویسنده نوقلم است و این نویسندگان در واقع در جایگاه فرزند و در نسبت با پدر و مادرشان این روایات را نوشته‌اند؛ همچون مواجهه‌شان با بیماری پدر، غیبت و نبود پدر، مواجهه با نامادری و... . این مجموعه به دبیری مکرمه شوشتری تدوین شده است.

محمد امیری درباره اثر سوم بیان کرد: عنوان اثر دیگر «ماضی غریب» اثر غلامرضا طریقی است که شامل روایت‌هایی از زندگی در دهه شصت است. نویسنده در هر روایت این کتاب یکی از المان‌های جذاب دهه شصت را با قلمی شیرین بیان کرده و در قالب این روایات سبک زندگی دهه شصت را با سبک زندگی دهه نود و 1400 مقایسه کرده است.

امیری در پایان عنوان کرد: جمعه 22 اردیبهشت ساعت 18 این آثار به میزبانی خانه کتاب در شبستان، جنب محراب، راهرو 42 رونمایی می‌شود.
 
 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها