شنبه ۵ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۶:۰۷
مجموعه «بگرد و بگو» برای کودکان بالای 2 سال

انتشارات پرتقال مجموعه «بگرد و بگو» را برای کودکان بالای دو سال منتشر و راهی بازار نشر کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، مجموعه هفت جلدی «بگرد و بگو» نوشته ساندرا مگزامن است که سعیده موسوی‌زاده آن را به شعر برگردانده و انتشارات پرتقال این مجموعه را منتشر کرده است.
 
«بگرد و بگو» مجموعه‌ای تعاملی است که در قالب شعر و همراه با بازی، کوچولوهای کنجکاو را به چالش می‌کشد. در هر جلد از این مجموعه، کودکان دنبال اشیا، رنگ‌ها، اعداد و... می‌گردند؛ آنها را پیدا می‌کنند و نشان می‌دهند. در این روند علاوه بر بازی و سرگرمی، با مفاهیم مهم اولیه و واژه‌های مرتبط با موضوع اصلی هر جلد آشنا خواهند شد.

ساندرا مگسامن هنرمند، نویسنده و طراح مشهور جهانی است که محصولات و ایده‌هایش زندگی میلیون‌ها نفر را تحت‌تاثیر قرار داده است. کتاب‌ها و داستان‌های او یادآوری صمیمانه‌ای هستند که این افراد و لحظات زندگی ما هستند که زندگی را بسیار شگفت انگیز می کنند!
 

سعیده موسوی‌زاده جزایری شاعر طنزپرداز مشهدی، که می‌گوید «فلسفه آبپاش‌شناسی» خوانده است، متولد سال ۴۴ است ولی به قول خودش آدم بی‌ملاحظه‌‏ای در ثبت احوالاتش. وی شاعر کودکان است و از سال ۶۳ شعر گفته و از سال ۷۱ برای کودکان قصه نوشته است. «خاله خانباجیِ» کودکان در اکثر جشنواره‌ها دست پر برگشته و در موضوعات مختلف، شعر سروده است. شاید مهمترین اثر او، بازنویسی داستان‌های شاهنامه باشد که در سال ۸۶ به‌عنوان اثر برتر در ادبیات کودک استان خراسان برگزیده شد. او همچنین دستی بر طنزنویسی دارد. 

قسمتی از متن کتاب:
بهم بگو، کوچولو
سگ سفید کجاست؟ کو؟
مسواک اون درازه
قرمزه، خیلی نازه
بهم بگو، کوچولو
مسواک تو کجاست؟ کو؟
بگو کجاست، می‌دونی؟
«فرشته‌ی دندونی»
تاج داره روی سرش
سفید بال و پرش
 
‌انتشارات پرتقال مجموعه «بگرد و بگو» نوشته ساندرا مگزامن و برگردان به شعر سعیده موسوی‌زاده را با شمارگان هزار نسخه و به قیمت 32هزار تومان منتشر کرده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها