شنبه ۱۵ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۲:۲۴
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به مقام شامخ شهید سلیمانی ادای احترام کرد

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با حضور در گلزار شهدای بین المللی کرمان به مقام شامخ شهید سلیمانی سیدالشهدای جبهه مقاومت ادای احترام کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا) در کرمان،محمدمهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی صبح شنبه(15بهمن) مصادف با چهارمین روز ایام‌الله دهه فجر انقلاب اسلامی با حضور در گلزار شهدای بین‌المللی کرمان به مقام شامخ شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی سیدالشهدای جبهه مقاومت و دیگر شهدای آرمیده در این مکان مقدس ادای احترام کرد.


محمدمهدی اسماعیلی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی صبح امروز در جوار مرقد مطهر شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی سیدالشهدای جبهه مقاومت در جمع خبرنگاران با تبریک میلاد مولای متقیان حضرت علی (ع) و گرامیداشت ایام‌الله دهه فجر انقلاب و اسلامی و یاد و خاطره شهدا، بیان کرد: نه فقط ما که همه مردم منطقه و دنیا مرهون رشادت های شهید حاج قاسم سلیمانی هستیم که جلوی یک تروریسم وحشتناک را گرفت و امیدواریم خداوند روح ایشان را با مولا علی علیه السلام محشور کند.
 

وی گفت: شهید حاج قاسم سلیمانی مقابل یک تروریسم وحشتناک ایستاد، امیدوار هستیم در چنین روزی خداوند روح ایشان را با مولا علی (ع) محشور کند.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی توضیح داد: جشنواره‌های متعدد فرهنگی و هنری در راستای ترویج مکتب شهید سلیمانی، برگزار می شود  ما در تلاش هستیم تا با کمک دوستانمان در مجلس شورای اسلامی، برنامه جامعی را برای سال‌های آینده در کرمان داشته باشیم و برنامه‌های خوبی برای سال‌های آینده داریم.

وی با بیان اینکه با کمک مسئولان استان برنامه‌ریزی شده تا برنامه‌هایی را به صورت قوی‌تر و متمرکز در کرمان داشته باشیم، ادامه داد: برنامه‌ریزی شده تا سال آینده دبیرخانه دائمی جشنواره‌های فرهنگی هنری بزرگداشت شهید سلیمانی در کرمان راه‌اندازی شود.

اسماعیلی تصریح کرد:در این سفر افتتاح یکی از زیباترین موسسات فرهنگی کشور را در برنامه داریم که مایه افتخار هنرمندان است.

به گزارش ایبنا؛ دیدار با خانواده شهیدان خیامی، بازدید از بیت‌الزهرای کرمان و حضور در جلسه تخصصی تبادل نظر جهت نحوه اداره تالار فرهنگ و هنر کرمان از جمله برنامه‌های سفر یک روزه وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به کرمان است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها