یکشنبه ۲۴ مهر ۱۴۰۱ - ۱۱:۱۹
چهارمین جشنواره ملی دانشجویی مهدویت کلید خورد  

چهارمین جشنواره ملی دانشجویی مهدویت با محوریت «گفتمان‌سازی مهدویت با تکیه بر مفهوم انتظار» برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا) در قم، چهارمین جشنواره ملی دانشجویی مهدویت با محوریت «گفتمان‌سازی مهدویت با تکیه بر مفهوم انتظار» در چهار بخش ادبی، هنر و رسانه، ایده‌پردازی و نوآوری و کتابخوانی برگزار می‌شود.
  
در بخش ادبی جشنواره، علاقه‌مندان می‌توانند آثار خود را در بخش شعر با قالب آزاد و قطعات ادبی و دل‌نوشته با موضوع انتظار و منتظر، انتظار و عدالت، انتظار و شهادت، انتظار و امید، انتظار و جامعه مهدوی به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند. همه آثار الزاماً به‌صورت تایپ شده باشد و تعداد اشعار ارسال شده حداکثر ۵ اثر برای هر شرکت‌کننده است.
 
بخش هنر و رسانه چهارمین جشنواره ملی مهدویت شامل تیتر، مصاحبه، گزارش، یادداشت، عکس است که در بخش هنر ور رسانه علاقه‌مندان می‌توانند آثار خود را با موضوعات کلی انتظار و منتظر، انتظار و عدالت، انتظار و شهادت، انتظار و امید، انتظار و جامعه مهدوی به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند.
 
در بخش عکس نیز هنرمندان می‌توانند آثار خود را با موضوعاتی اجتماعات مهدوی (اجتماعات مسجد مقدس جمکران، برگزاری جشن‌های خانگی با محوریت امامت امام زمان(عج)، مناسک مهدوی، فضاسازی مهدوی و...) به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند.
 
کتابخوانی بخش دیگر جشنواره ملی مهدویت است که علاقه‌مندان در این بخش با مطالعه کتاب «قیام و انقلاب مهدی(عج)» نوشته شهید مطهری در مسابقه شرکت می‌کنند که هر شرکت‌کننده می‌تواند علاوه بر شرکت در بخش‌های دیگر جشنواره در بخش کتابخوانی شرکت کند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها