پنجشنبه ۵ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۶:۴۳
اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی قم ارتباط با حوزه علمیه را حفظ کند

سیدمحمد هاشمی در آیین تکریم و معارفه مدیران کل قدیم و جدید اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی قم، با اشاره به حوزه علمیه به‌عنوان پشتوانه تئوریک نظام بر حفظ ارتباط اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی قم با حوزه علمیه تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا) در قم، سیدمحمد هاشمی، معاون حقوقی امور مجلس و استان‌های وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در آیین تودیع و معارفه مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم، با اشاره به برگزاری سی‌و‌سومین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران گفت: در این نمایشگاه امکان حضور همه ناشران به خصوص ناشران کوچک در راستای عدالت هموار شد و مجموع فروش نمایشگاه ۲۱۱ میلیارد تومان در دو بخش مجازی و فیزیکی رقم خورد.
 
وی با اشاره به جایگاه داخلی و بین‌المللی شهر قم، گفت: جایگاه قم بین‌المللی است؛ این شهر متعلق به جهان اسلام و انقلاب است. وظیفه اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی قم، حفظ ارتباط با حوزه علمیه به‌عنوان پشتوانه تئوریک نظام است.
 
هاشمی با تاکید بر این‌که اولویت دولت حفظ ارزش‌های دینی و انقلابی  است، بیان کرد: وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی خط قرمز خود را بدون لکنت در حفظ ارزش‌های دینی و اسلامی تعریف و با قدرت در این مسیر حرکت خواهد کرد.
 
معاون حقوقی امور مجلس و استان‌های وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به حمایت این وزارتخانه از دبیرخانه دائمی شعر آیینی در قم اشاره کرد و افزود: نگرانی استادان شعر آیینی از برخی مضامین غیرمتعارف وارد و  پالایش اشتباه‌ها در این عرصه بر عهده دبیرخانه دائمی شعر آیینی است.
 
در این آیین امیرعلی عموزاده به‌عنوان مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی قم معارفه و از زحمات سیدموسی حسینی کاشانی تقدیر به‌عمل آمد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها