شنبه ۱۱ دی ۱۴۰۰ - ۱۱:۲۳
معرفی مجموعه روایت‌های مردمی از ایام شهادت سردار سلیمانی

خانه کتاب و ادبیات ایران، در آستانه دومین سالگرد شهادت سردار سلیمانی، نشست «معرفی مجموعه روایت‌های مردمی از ایام شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی» را برگزار می‌کند.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا)، به مناسبت دومین سالگرد شهادت سپهبد حاج قاسم سلیمانی، کتاب‌های منعکس‌‌کننده روایت‌های مردمی از ایام شهادت حاج قاسم، یکشنبه 12 دی‌ماه در نشستی تخصصی با حضور کارشناسان و صاحبنظران در سرای اهل قلم معرفی و بررسی می‌شوند.
 
«ابرقدرت خداست» خاطرات مردم همدان از ایام شهادت حاج قاسم سلیمانی، «حافظ دل‌ها» خاطرات مردم شیراز از ایام شهادت حاج قاسم سلیمانی، «سردار سربِدارها» خاطرات مردم سبزوار از ایام شهادت حاج قاسم سلیمانی، «بر شانه‌های کارون» خاطرات مردم اهواز از ایام شهادت حاج قاسم سلیمانی و «یزله بر دجله» خاطرات مردم عراق از ایام شهادت حاج قاسم سلیمانی و ابومهدی المهندس، پنج کتابی است که در این نشست مورد بررسی قرار می‌گیرند.
 
سید سعید آریا‌نژاد، علیرضا اشرفی‌نسب، نرگس لقمانیان، مجید یوسفی و جمال یزدانی به‌عنوان سخنران در این برنامه حضور خواهند داشت.
 
علاقه‌مندان می‌توانند این نشست را از ساعت 14 تا 16 روز یکشنبه 12 دی‌ماه 1400 به‌صورت زنده از طریق آپارات خانه کتاب و ادبیات ایران به نشانی @khaneketab و اسکای‌روم به نشانی www.skyroom.online/ch/khaneketab/khaneketab81 دنبال کنند.  

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها