دوشنبه ۱ آذر ۱۴۰۰ - ۱۵:۳۳
تقدیر اعضای انجمن قلم ایران از محسن مومنی شریف

اعضای انجمن قلم ایران، یکشنبه 30 آبان با حضور در دفتر محسن مومنی‌شریف؛ رئیس سابق حوزهنری انقلاب اسلامی از خدمات او در حوزه کتاب و کتاب‌خوانی در دوره مسئولیتش تقدیر کردند.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا)، محمدرضا سرشار، محسن پرویز و راضیه تجار؛ دبیر انجمن قلم ایران در این جلسه حضور داشتند.
 
راضیه تجار در این دیدار گفت: زمانی که آثار جشنواره قلم زرین را بررسی می‌کردیم، متوجه شدیم که دو یا سه انتشارات بیشترین تعداد نامزد و برگزیده را در 10 سال گذشته داشتند که انتشارات سوره مهر هم یکی از آن‌ها بود. به همین دلیل تصمیم گرفتیم به همراه دوستان انجمن قلم برای تقدیر و تشکر، مراسم کوچکی با حضور رسانه‌ها برگزار کنیم، اما به خاطر شرایط کرونایی و مشغله کاری آقای دادمان؛ رییس فعلی حوزه هنری، این برنامه را به‌صورت دورهمی صمیمی برگزار کردیم و از رئیس سابق حوزه هنری که به نوعی ناشر کتاب‌های سوره مهر محسوب می‌شود، به پاس سال‌ها تلاش برای عرضه محصولات خوب فرهنگی تقدیر کردیم.
 
انتشارات سوره مهر وابسته به حوزه هنری انقلاب اسلامی از بزرگترین و فعال‌ترین نشرهای کشور برای تولید محصولات پاک فرهنگی و کتاب است که هشت دوره به‌عنوان ناشر برگزیده سال انتخاب شده و آثارش در بسیاری از جوایز مهم کتاب به‌عنوان نامزد و برگزیده معرفی می‌شوند.


این حرکت انجمن قلم ایران برای تقدیر از کسانی که بدون ادعا فعالیت چشمگیری فرهنگی مطابق با اصول ایرانی-اسلامی دارند سنتی نیکو و حسنه است که باعث دلگرمی اهالی نشر و فعالان حوزه کتاب و تشویق نویسندگان و هنرمندان برای تولید آثار بیشتر و با کیفیت‌تر می‌شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها