دوشنبه ۲۴ آبان ۱۴۰۰ - ۱۰:۳۳
کتابخوانی خانوادگی در پایتخت کتاب ایران

نشست کتابخوان خانوادگی به مناسبت گرامیداشت هفته کتاب با مشارکت خانواده‌های کتابخوان در 6 استان به میزبانی شهر شیراز پایتخت کتاب ایران برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در فارس، در ادامه برنامه‌های بزرگداشت روز کتاب، کتابخوانی و کتابدار، نشست ملی کتابخوان خانوادگی روز سه شنبه 25 آبان ماه به میزبانی شهر شیراز پایتخت کتاب ایران و با مشارکت شش استان برگزار می‌شود.
 
در این رویداد شش خانواده کتابخوان از استان‌های اردبیل، هرمزگان، اصفهان، آذربایجان غربی، کردستان و فارس به ارائه و معرفی کتاب‌های خواندنی می‌پردازند و در پایان با داوری آثار ارائه شده، از بهترین خانواده کتابخوان تقدیر خواهد شد.
 
این نشست روز سه‌شنبه 25 آبان ماه 1400 ساعت 14 به صورت مجازی برگزار می‌شود و علاقه‌مندان می‌توانند با استفاده از این پیوند https://www.skyroom.online/ch/researchpl/neshast مهمان نشست باشند.
 
یادآور می‌شود: بیست و نهمین دوره هفته کتاب جمهوری اسلامی ایران، از ۲۴ آبان تا ۱ آذرماه سال جاری و عضویت رایگان، طرح بخشودگی جرائم و پویش اهدای کتاب، اهدای دانایی از مهم‌ترین برنامه‎های نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور در این هفته به منظور ارتباط هرچه بیشتر مردم با کتابخانه‌های عمومی است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها