یکشنبه ۱۷ تیر ۱۳۹۷ - ۱۱:۳۵
​نقد و بررسی «وقت معلوم» در سه‌شنبه‌های کتاب

نشست نقد و بررسی کتاب «وقت معلوم» نوشته مهدی کفاش، سه‌شنبه 19 تیرماه در موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، سلسله نشست‌های «سه‌شنبه‌های کتاب» از سه‌شنبه 12 تیرماه با نقد کتاب «دختر لوتی» اثر شهریار عباسی در موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس کلید خورد. دومین برنامه از این نشست‌ها، سه‌شنبه 19 تیرماه به نقد و بررسی کتاب «وقت معلوم» نوشته مهدی کفاش اختصاص دارد. خسرو قبادی، به‌عنوان منتقد در این نشست حضور خواهد داشت.
 
رمان «وقت معلوم» درباره شخصیتی به نام فؤاد است که در سلولی انفرادی زندانی شده است. مشخص نیست که چه کسی او را به زندان انداخته و چه کسانی از او بازجویی می‌کنند، اما مسئلۀ او و افرادی که او را به زندان افکنده‌اند، مشخص است. او درگیر ماجراهایی شده که سا‌ل‌ها قبل در بحبوحه انقلاب ۵۷ ایران رخ داده است. سه شخصیتی که زندگی‌ و فعالیت‌هایشان در ابهام مانده و کسی چنان‌که باید به آن نپرداخته: بهمن حجت کاشانی، علی پهلوی (علی اسلامی) و کاترین عدل؛ و وقایع مربوط به رویداد خرمدره، ارتباط آنان با خاندان پهلوی و قاجار و نیز اتفاقاتی که خارج از فضای تاریخی زیستن این سه نفر در زندگی شخصی فؤاد و ارتباطاتش با افرادی که مرتبط با آن پیشینه تاریخی‌اند، می‌افتد.
 
این کتاب را انتشارات شهرستان ادب، اسفند ۱۳۹۵ در ۲۶۸ صفحه منتشر کرده است.
 
علاقه‌مندان به حضور در این نشست می‌توانند از ساعت 16 عصر سه‌شنبه 19 تیرماه به موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس مراجعه کنند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط