سه‌شنبه ۲ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۵
کتاب‌های طراحی را بشنوید

پادکست بوکاتی، پادکستی در زمینه معرفی کتاب در حوزه طراحی است که به‌تازگی در دسترس مخاطبین و علاقه‌مندان حوزه طراحی قرار گرفته تا آن‌ها را با کتاب‌های این حوزه آشنا کند.

به‌گزارش خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)؛ پادکست بوکاتی، پادکستی در زمینه معرفی کتاب در حوزه طراحی است که به‌تازگی در دسترس مخاطبین و علاقه‌مندان حوزه طراحی قرار گرفته تا آن‌ها را با کتاب‌های این حوزه آشنا کند.

حسین سپهری درباره پادکست بوکاتی گفت: ما همراه آقای مقیمی به این نتیجه رسیدیم که کتاب‌های حوزه دیزاین در ایران کمی مهجور است و به اندازه کافی به آن بها داده نمی‌شود. فکر کردیم ساختن محتوایی راجع به کتاب در یک رسانه دیگر و به‌شکل دیگر می‌تواند کمک شایانی به معرفی و ترغیب مخاطب به خوانش کتاب کند.

وی افزود: حدود ۷ هفته است که این کار را شروع کرده‌ایم و هر هفته یک اپیزود از آن را در برنامه پادکست‌پلیر شنوتو بارگذاری می‌کنیم که در کست باکس، اپل پادکست و گوگل پادکست نیز در دسترس است.

او درباره محتوای پادکست تصریح کرد: در هر فصل این پادکست کتابی از حوزه طراحی را معرفی می‌کنیم. در فصل اول به کتاب «تکرار» از نشر وارش پرداخته‌ایم که آموزه‌هایی درباره طراحی و شکست است. در هر اپیزود از پادکست نیز با حضور مهمان‌هایی متفاوت در این حوزه به تحلیل آن کتاب می‌پردازیم.

مهمان‌های این فصل مهدی مقیمی، مهدی شیخ‌پور، صمد خطیبی، حجت اعظم‌پور، سهراب مستقیم، آزاده بیات، کیمیا انصاری و زینب زارعی بوده‌اند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها