دوشنبه ۱ خرداد ۱۴۰۲ - ۰۹:۰۸
عضویت رایگان در 58 کتابخانه وابسته به آستان قدس رضوی در سراسر کشور

معاون کتابخانه‌های آستان قدس رضوی از عضویت رایگان کتابخانه‌های وابسته به آستان قدس رضوی در سراسر کشور طی ایام دهه کرامت خبر داد.

حسین خسروی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در مشهد، گفت: از تاريخ 31 ارديبهشت ماه الي 11 خرداد مراجعان به کتابخانه‌های وابسته به آستان قدس رضوی می‌توانند رایگان به عضویت کتابخانه‌های وابسته در آیند.

وی با اشاره به اینکه این عمل در راستای تشویق و ترغیب اقشار مختلف جامعه به فرهنگ مطالعه است، ادامه داد: سازمان کتابخانه‌ها، موزه‌ها و مرکز اسناد آستان قدس رضوی در مناسبت‌های مختلف فرهنگی برای دعوت به مطالعه برنامه عضویت رایگان را اجرایی می‌کند.

معاون کتابخانه‌های آستان قدس رضوی خاطرنشان کرد: در کنار کتابخانۀ مرکزی آستان قدس رضوی، واقع در بست شیرازی حرم مطهر، 23 کتابخانه در سطح شهر مشهد، 16 کتابخانه در شهرستان‌ها، 9کتابخانۀ تخصصی و 11 کتابخانۀ موقوفاتی وابسته به آستان قدس رضوی  در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری پیرامون توسعۀ فرهنگ مطالعه و کتابخوانی تلاش می‌کنند.

خسروی ادامه داد: این کتابخانه‌ها در مجموع با دارا بودن بیش از دو میلیون و پانصدهزار منبع، اعم از کتاب، نشریات، و منابع سمعی و بصری به به بیش از 560 هزار عضو خدمات ارائه می‌دهد.

معاون کتابخانه‌های آستان قدس رضوی یادآور شد: این کتابخانه‌ها در شهرهای مشهد، تهران، كرمان، يزد، اهواز، كرمانشاه ، بروجرد ، سرخس ، درگز ، قوچان ، تربت حیدریه ، بيرجند، شوشتر يزد، گناباد، میبد، استان کهکیلویه و بویر احمد، شهرستان کهکیلویه(دهدشت)، طبس، قاين، كاشمر، سبزوار و رفسنجان در حال ارائه خدمات به علاقمندان است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها