دوشنبه ۸ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۸:۴۷
شرکت موثر همه اعضا در انتخابات اتحادیه صنف ناشران و کتابفروشان ضروری است

به گفته رئیس هیات مدیره انجمن فرهنگی زنان ناشر، مشارکت موثر همه اعضا در انتخابات اتحادیه صنف ناشران و کتابفروشان برای تحقق برنامه‌ها و رونق بخشیدن به صنعت نشر بسیار ضروری است.

مریم جدلی، رئیس هیئت مدیره انجمن فرهنگی زنان ناشر در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران‌(ایبنا)، با اشاره به برگزاری پانزدهمین دوره انتخابات اتحادیه صنف ناشران و کتابفروشان، گفت: مشارکت موثر همه اعضا در تحقق پیدا کردن برنامه‌ها و رونق بخشیدن به صنعت نشر بسیار ضروری است و فعالان بخش‌های مختلف صنعت نشر باید در این حوزه فعالانه عمل کنند.
 
جدلی افزود: لزوم شرکت همه ناشران در انتخابات هیات‌مدیره اتحادیه ضروری است، نباید فراموش کنیم که رای به کاندیدای اصلح موجب احیای صنعت نشر خواهد شد.
 
وی با اشاره به نامزدی مریم ظهوریان و تهمینه آقامحمدعلی کرمانی در این دوره از انتخابات، عنوان کرد: این دو ناشر از دست‌اندرکاران فعال و آگاه به حوزه نشر و مسائل مربوط به آن هستند که با سابقه حدود سه دهه فعالیت دارند.
 
عضو هیئت امنای موسسه خانه کتاب و ادبیات ایران بیان کرد: استفاده از تجارب و توانمندی‌ بانوان فعال صنعت نشر در هیئت‌مدیره اتحادیه می‌تواند موجب بهبود شرایط حضور بانوان ناشر در این صنعت شود.
 
وی افزود: امیدوارم کسانی که رای می‌آوردند و در جایگاه تصمیم‌گیری هیات مدیره قرار می‌گیرند، با بررسی نقاط قوت و ضعف برنامه‌های ادوار گذشته، با ایده و راهکارهای جدید خود موجب پیشبرد اهداف مورد نظر صنف شوند.
 
پانزدهمین دوره انتخابات اتحادیه صنف ناشران و کتابفروشان تهران سه‌شنبه ۹ اسفند‌ماه برگزار خواهد شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها