دوشنبه ۲۴ بهمن ۱۴۰۱ - ۰۹:۲۴
آغاز ثبت‌نام ششمین نمایشگاه کاغذ و مقوا از سه‌شنبه 25 بهمن

ثبت‌نام ششمين نمايشگاه تخصصی بين‌المللی كاغذ، مقوا، كارتن، فرآورده‌های سلولزی و ماشين‌آلات مربوطه از روز سه‌شنبه 25 بهمن آغاز خواهد شد.

رضا امیدی، رئیس ششمین نمایشگاه کاغذ و مقوا در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران‌(ایبنا)، با اشاره به آغاز فعالیت‌های نمایشگاه کاغذ و مقوا در تجربه ششم، عنوان کرد: ثبت‌نام نمایشگاه از روز سه‌شنبه 25 بهمن ماه آغاز خواهد شد و شرکت‌ها و فعالان بخش‌های مختلف حوزه سلولزی و کاغذ می‌توانند برای حضور در نمایشگاه ثبت‌نام کنند.
 
وی افزود: طبق سال‌های گذشته جانمایی غرفه‌ها و شرکت‌کنندگان بر اساس اولویت ثبت‌نامی‌ها است و مجموعه‌ها با در نظر گرفتن چنین موضوعی باید مراحل ثبت‌نام خود را تکمیل کنند.
 
امیدی با بیان اینکه امسال نیز همانند سال‌های قبل برنامه‌های متنوعی برای نمایشگاه در نظر گرفته شده است، گفت: دعوت از هیات‌های تجاری داخلی و خارجی، برگزاری دوره‌های آموزشی و برگزاری برنامه‌های علمی از جمله اقداماتی است که برای ششمین دوره نمایشگاه پیش‌بینی شده است.
 
وی تاکید کرد: هدف اصلی این نمایشگاه ایجاد ارتباط بین زنجیره‌های فعال صنعت کاغذ و سلولزی است و در پنج دوره سابق توانسته است در ایجاد این رابطه موفق باشد.
 
علاقه‌مندان برای ثبت‌نام نمایشگاه می‌تواند به نشانی اینترنتی https://ayandehandishan.com/ مراجعه کنند.
 
ششمين نمايشگاه تخصصی بين‌المللی كاغذ، مقوا، كارتن، فرآورده‌های سلولزی و ماشين‌آلات مربوطه ۱۴ تا ۱۷ تیر ۱۴۰۲ در محل دائمی نمايشگاه‌های بين‌المللی تهران برگزار خواهد شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها