سه‌شنبه ۱۵ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۵:۲۲
دیدار روسای اتحادیه چاپ تهران و افغانستان

روسای اتحادیه چاپخانه‌داران تهران و افغانستان با هم بازدید کردند و درباره گسترش تعاملات فعالان صنعت چاپ دو کشور تاکید شد.

احمد ابوالحسنی، رئیس اتحادیه چاپخانه‌داران تهران در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران‌(ایبنا)، با اشاره به دیدار با رئیس اتحادیه چاپ افغانستان، گفت: روز گذشته میزبان هیاتی از اتحادیه چاپ افغانستان بودیم و در این دیدار رایزنی‌هایی برای ایجاد همکاری‌های مشترک انجام شد.
 
وی افزود: در این دیدار با توجه به امکانات صنعت چاپ کشور، اعلام کردیم که برای رفع نیازمندی‌های کشور افغانستان در بخش محصولات چاپی و آموزش نیروی انسانی، آماده همکاری و امضای تفاهم‌نامه‌های مشترک هستیم.
 
ابوالحسنی با اشاره به دیگر صحبت‌هایی که در این دیدار انجام شد، توضیح داد: درباره نقل و انتقال ماشین‌آلات و تجهیزات مورد نیاز این کشور نیز تبادل تظر شد. آمادگی هرگونه همکاری با کشور دوست و همسایه، افغانستان را داریم.
 
وی با بیان اینکه نمایندگان چاپ این کشور برای همکاری و رفع مشکلات تمایل داشتند، گفت: این گروه چاپی اعلام کردند که برای جذب سرمایه‌گذاری طرف ایرانی‌ در صنعت چاپ و بسته‌بندی افغانستان آماده همکاری و پیگیر رفع مشکلات هستند و این کشور برای بهره‌مندی از توانمندی‌ها و ظرفیت‌های صنعت چاپ ایران آماده همکاری هستند.
 
ابوالحسنی همچنین از احتمال امضای تفاهم‌نامه میان اتحادیه چاپخانه‌داران تهران و اتحادیه چاپ افغانستان خبر داد و گفت: این تفاهم‌نامه در زمینه واردات محصولات چاپی ایران، ماشین‌آلات، تجهیزات و قطعات مورد نیاز افغانستان است.
 
به گزارش ایبنا؛ در این دیدار خالد دانش، رئیس اتحادیه چاپ افغانستان، محب‌الله تقی، عبدالهادی همدرد از اعضای هیات‌مدیره اتحادیه چاپ افغانستان و هاشم احمدی، مدیرعامل شرکت افق قطعات آسیا حضور داشتند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها