چهارشنبه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۷
عرضه کتاب‌‌های خوب در نمایشگاه با وجود دو سال رکود بازار نشر

علیرضا مختار‌پور، میزان استقبال از نمایشگاه کتاب تهران را قابل توجه ارزیابی کرد و گفت: با وجود  آسیب‌های شیوع کرونا بر صنعت نشر و رکود بازار، کتاب‌‌های خوب در نمایشگاه کتاب تهران کم نیست.

علیرضا مختارپور، رئیس سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران در حاشیه بازید از سی‌و‌سومین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران در گفت‌‌‌و گو با خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا)، اظهار کرد: امروز برای بازدید از نمایشگاه کتاب تهران از بخش ناشران دانشگاهی شروع کردم و اکنون مشغول بازدید از بخش ناشران عمومی از راهرو 25 به قبل هستیم.
 
رئیس سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران درباره سی‌و‌سومین دوره نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران گفت: با توجه به وقفه دو ساله در برگزاری نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران، امسال استقبال از این رویداد در سی‌و‌‌سومین دوره، بسیار خوب بوده است. با وجود  آسیب‌های شیوع کرونا بر صنعت نشر و رکود بازار، کتاب‌‌های خوب در نمایشگاه کتاب تهران، کم نیست.
 
مختارپور در ادامه افزود: مردم با توجه به شرایط اقتصادی و اپیدمی، استقبال قابل توجهی از سی‌‌وسومین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران داشتند.
 
رئیس سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران درباره استقبال از نمایشگاه کتاب تهران گفت: معیار دیگر استقبال از نمایشگاه کتاب تهران، میزان فروش کتاب در نمایشگاه مجازی و حضوری است. با تجمیع آمارهای فروش می‌توان نظر بهتری درباره میزان استقبال از کتاب‌های نمایشگاه تهران ارائه داد.
 
وی با بیان این‌که نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران، یک معیادگاه فرهنگی برای ناشران کتاب و اهل قلم است، عنوان کرد: احیای نمایشگاه کتاب تهران، بعد از دو سال وقفه، مبارک و خجسته است و باید آن را به فال نیک گرفت.

سی‌و‌سومین دوره نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران با شعار «با کتاب سلامتیم» تا سی‌ویکم اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۱ در دو بخش حضوری در مصلای امام خمینی(ره) و مجازی در سامانه ketab.ir ادامه دارد.  

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها