سه‌شنبه ۳ دی ۱۳۹۸ - ۰۸:۳۷
چراغ کتابفروشی «بوک‌حال» روشن می‌شود

کتابفروشی «بوک حال» جمعه ۶ دی ماه با بیش از ۱۰هزار جلد کتاب در مرکز خرید سانا فعالیت خود را آغاز خواهد کرد.

احد رضایی، مدیرعامل انتشارات ویژه نشر در گفت‌وگو با کتاب ایران (ایبنا)، از آغاز فعالیت کتابفروشی «بوک‌حال» خبر داد و گفت: این کتابفروشی در فضایی به وسعت ۳۰۰ مترمربع با بیش از 10هزار جلد کتاب فارسی و انگلیسی در مرکز خرید سانا به‌زودی افتتاح می‌شود.
 
وی افزود: این کتابفروشی علاوه بر فروش کتاب‌های فارسی و انگلیسی سایر اقلام فرهنگی مثل لوازم‌التحریر و سرگرمی کودکان را نیز در خود جای داده است.
 
رضایی با اشاره به انگیزه خود برای تاسیس این کتابفروشی توضیح داد: وجود کتاب‌های خارجی و ارجینال در سایر کتابفروشی‌ها خیلی کمرنگ بود؛ به‌خصوص کتاب‌های کاربردی و عمومی‌ و ما به دنبال پر کردن این خلا بودیم.
 
وی تاکید کرد: از سوی دیگر کار ما واردات کتاب است و علاوه بر آن در نشر داخلی نیز فعال هستیم؛ بنابراین قصد داریم با این کتابفروشی ویترینی برای کتاب‌های خود در بخش فارسی و انگلیسی ایجاد کنیم.

وی درباره میزان کتاب‌های این فروشگاه نیز گفت: حدود ۸۰۰۰ عنوان کتاب فارسی کودک و بزرگسال و ۲۰۰۰ کتاب انگلیسی در کتابفروشی چیدمان شده‌اند که افزایش پیدا خواهند کرد.

رضایی همچنین درباره انتخاب مکان کتابفروشی گفت: این کتابفروشی در منطقه‌ای واقع شده است که دسترسی خوبی برای مردم دارد و مرکز خرید معتبری به‌شمار می‌آید. امیدواریم کمک خوبی برای کسانی باشد که به کتاب نیاز دارند.
 
وی با اشاره به انتخاب نام کتابفروشی نیز توضیح داد: ما به‌دنبال اسم کوچک و ساده‌ای بودیم که شعار کتابفروشی‌مان یعنی «حال خوب با کتاب» را توضیح دهد و بوک‌حال گویای آن است.
 
مراسم افتتاحیه کتابفروشی کتاب‌حال جمعه ۶ دی از ساعت از ساعت ۱۸ تا ۲۰ در خیابان اندرزگو، مرکز خرید سانا، طبقه اول برگزار خواهد شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها