پنجشنبه ۱۴ خرداد ۱۳۸۸ - ۱۳:۰۰
«خاطرات دفاع مقدس» در سنگر كتاب

انتشارات قاف مشهد كتاب «خاطرات دفاع مقدس» به قلم حسن اسماعيلي را تا پايان خرداد روانه بازار نشر مي‌كند. خاطرات اين كتاب، مسايل جبهه‌هاي نبرد و گشايش‌هاي غيبي را كه براي رزمندگان اتفاق افتاده‌اند، به تصوير مي‌كشند.

مهدي قرباني مدير مسوول انتشارات قاف مشهد، در گفت‌وگو با خبرگزاري كتاب ايران(ايبنا)، با اشاره به اين كه تا كنون آثار و خاطرات رزمندگان جبهه‌هاي دفاع حق عليه باطل نظر خوانندگان زيادي را به خود جلب كرده است، اظهار داشت: آن چه در اين كتاب مي‌آيد خاطرات رزمنده و جانباز جنگ تحميلي، حسن اسماعيلي است كه براي مصور كردن اين اثر از آلبوم شخصي ايشان و بعضا از اينترنت استفاده شده است.

قرباني اظهار داشت: هدف اسماعيلي از نوشتن اين اثر آرام گرفتن دل و تخليه سختي‌هاي جنگ تحميلي است كه در سينه داشته است. مختصري از وقايع دوران دفاع مقدس را به رشته تحرير درآورده است تا مورد استفاده نسل حال و آينده قرار گيرد.

مسوول انتشارات قاف با بيان اين نكته كه گردآوري و تدوين حوادث، تجربيات و خاطرات و تبيين ايثارگري‌هاي رزمندگان اسلام و ملت قهرمان‌پرور ايران اسلامي و بيان نقش نيروهاي بسيجي و سپاهي و ارتش جمهوري اسلامي ايران در هشت سال دفاع مقدس و ارج نهادن به تلاش و فداكاري رزمندگان كاري بسيار ارزشمند است و مي‌تواند براي نسل‌هاي آتي موثر واقع شود، افزود: در جهت اين هدف مقدس در تلاشم تا با تدوين و انتشار يادداشت‌هاي حسن اسماعيلي، گوشه‌اي از فداكاري‌هاي رزمندگان اسلام نشان داده شود.

وي افزود: خاطراتي كه در اين كتاب به رشته تحرير درآمده‌اند مسايل جبهه‌هاي نبرد و گشايش‌هاي غيبي را كه براي رزمندگان اتفاق افتاده است، به تصوير مي‌كشند. همچنين خصوصيات رفتاري مردم ساكن در مناطق جنگي را نيز بيان كرده و نوع رفتار آن‌ها با رزمندگان و مجروحان را تشريح مي‌كنند.

كتاب «خاطرات دفاع مقدس» به قلم حسن اسماعيلي در شمارگان 1000 نسخه، 80 صفحه و بهاي 10000 ريال مراحل انتشار را مي‌گذراند و تا پايان خرداد روانه بازار نشر خواهد شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها