شنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۹
پرفروش‌های انتشارات به‌نشر در نمایشگاه کتاب تهران اعلام شد

انتشارات به‌نشردر فهرست پرفروش‌ترین کتاب‌های خود در سی و چهارمین نمایشگاه بین‌المللي کتاب تهران شاهد حضور ۱۳ عنوان کتاب است که به گفته مدیرعامل انتشارات به‌نشر، رمان‌ها و داستان‌های مذهبی با بیشترین استقبال از سوی مراجعه کنندگان مواجه بوده‌اند.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا) در مشهد، حسین سعیدی درباره پر‌فروش‌ترین کتاب این انتشارات در نمایشگاه گفت: انتشارات به‌نشر با ارائه هزار عنوان کتاب در دو بخش عمومی و کودک و نوجوان در نمایشگاه کتاب 1402حضور یافته است که ۱۰۰ عنوان کتاب از این آثار ، تازه‌های نشر بوده است.
 
وی ادامه داد: کتاب‌های سه گانه «ماجرای دشت مرموز»، «پرواز اسب سفید»، «قصه ما مثل شد»، مجموعه ۹ جلدی رمان« پیامبر»،  مجموعه ۵ جلدی «قصه‌های احکام  برای کودکان»، مجموعه ۱۲ جلدی «قصه‌های حنانه»، مجموعه ۴ جلدی «شکرخدا» و مجموعه ۸ جلدی «یک داستان‌های تخیلی با مفاهیم قرآنی» از جمله آثار بودند که در نمایشگاه بین المللی کتاب تهران با استقبال خوب مخاطبان همراه بود.
 
سعیدی تصریح کرد: این آثار به قلم نویسندگان برجسته حوزه کودک و نوجوان محمد میرکیانی، نقی سلیمانی، مرتضی دانشمند، علی باباجانی و کلر ژوبرت به زیور چاپ آراسته شده‌اند.
 
وی در خصوص آثار پرفروش حوزه بزرگسال گفت: رمان‌های «مرا با خودت ببر»، «من و آقای همسایه»، «عقیله» و «شهادت نامه امام حسین(ع) و شهیدان کربلا» و، «شفایافتگان» از پر مخاطب‌ترین آثار به‌نشر در گروه بزرگسال است که به قلم نویسندگان برجسته کشور از جمله حجت‌الاسلام مظفر سالاری، علیرضا متولی، الهام امین، محمد هادی زاهدی و حمید رضا سهیلی نوشته شده‌اند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها