دوشنبه ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۰:۳۱
سوره مهر با ۱۰۰ عنوان کتاب جدید در نمایشگاه حاضر شد

سعید چگینی، مدیر اداره ارتباطات و رسانه انتشارات سوره مهر گفت: ما در حوزه‌های مختلف نظیر رمان، خاطرات شفاهی، هنر، موسیقی و غیره‌ کتاب داریم.

سعید چگینی، مدیر اداره ارتباطات و رسانه انتشارات سوره مهر در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) گفت: سوره مهر یک انتشارات تخصصی مانند امیرکبیر نیست و ما در حوزه‌های مختلف نظیر رمان، خاطرات شفاهی، هنر، موسیقی و غیره‌ کتاب داریم و به جرئت می‌توان گفت این انتشارات در دهه‌های گذشته در میان ناشران عمومی عنوان برتر را دارد. تاکنون ۴هزار عنوان در این انتشارات به چاپ رسیده است. در سال ۱۴۰۱، ۳۵۲ عنوان کتاب جدید منتشر شده است که از این تعداد ۱۰۰ عنوان برای نمایشگاه کتاب ۱۴۰۲ جدید بوده است. انتشارات سوره مهر با حدود ۲هزار جلد کتاب در سی‌و‌چهارمین نمایشگاه کتاب حاضر شده است و قرار است در طول نمایشگاه از چند کتاب رونمایی کنیم که یکی از آن‌ها «خبرنگار دودلاری» است.

وی افزود: کتاب «خبرنگار دودلاری» اثر حامد هادیان، سفرنامه‌ای است از همین نویسنده که در بحبوحه جنگ روسیه و اوکراین در اوکراین اقامت کرده و ۴۰ روز اقامت خود را روایت می‌کند و به جنبه‌های انسانی در این جنگ می‌پردازد. همچنین کتاب «سیطره» نوشته آقای کیانوش گلزار راغب هم در این نمایشگاه قرار است رونمایی شود که فعلاً به دستمان نرسیده است. این کتاب در مورد یک نیروی انقلابی است که در اقلیم کردستان عراق نفوذ کرده و هفت سال در آنجا بوده و به مراتب بالا رسیده است.


 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها