دوشنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۲:۰۰
انتشار شماره جدید هفته‌نامه سروش درباره نقش رسانه در گردشگری

شماره ۱۷۲۲ هفته نامه سروش با بررسی چندین پرونده با موضوعاتی همچون نقش رسانه ملی در حوزه گردشگری و گزارش‌های فرهنگی و هنری منتشر شد و روی پیشخان آمد.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا)، شماره ۱۷۲۲ هفته نامه سروش به‌تازگی منتشر شده و روی پیشخان مطبوعات آمده است.

در این‌شماره از هفته‌نامه مذکور، پرونده‌های مختلفی با عنوان گردش با تلویزیون، گردشگری و موانع پیش رو، تلویزیون و گردشگری، رسانه ملی و ایرانگردی، تلویزیون زبان گردشگری ایران است، نقش تلویزیون در توسعه صنعت گردشگری و همچنین آخرین گفت و گو با محمدعلی اینانلو به چاپ رسیده است.

در بخش ارتباط و رسانه نیز گزارشی با عنوان رسانه، خشونت و روان مخاطب و در بخش فضای مجازی هم مطلبی با عنوان نقش آفرینی‌های پنهان منتشر شده است.

در این شماره از هفته نامه سروش و در بخش رادیو و تلویزیون نیز چندین مطلب متنوع با عناوینی همچون ازدواج به سبک ایرانی، ترکیب دیدار و شنیدار، ازدواج در قاب، شخصیت سازی در درام‌های تلویزیونی، کودکان و تلویزیون، حرکت ایده ئالیسم به واقع گرایی، جادوی پویانمایی در تلویزیون و جذابیت غیر دراماتیک به چشم می‌خورد.

بخش جامعه، فرهنگ و هنر این شماره نیز شامل گزارش‌های جذاب و متنوعی است که با عناوینی همچون، باید و نبایدهای مطالعه مفید، راز سر به مهر کتاب خوانی، در آئینه فرهنگ، جایگاه کتاب در نظام معنایی آموزشی، راهبردهای مدیریت فرهنگی، مدیریت فرهنگی دفاع مقدس و معرفی کتاب‌های انتشارات سروش به چاپ رسیده است.

در بخش معرفی کتاب انتشارات سروش هم آثار مختلفی معرفی شده که بین آن‌ها می‌توان به کتاب اوپشی دوپشی کلاس اولی می‌شود به قلم زهرا زرگر، کتاب جاده‌ای که زائر شد با اشعاری از منیره هاشمی، چاپ چهارم سازشناسی تألیف محمد تقی مسعودیه، کتاب ریتم در موسیقی تألیف شهرام مظلومی، ردیف موسیقی ایران تألیف و اجرای مهدی آذرسینا و دیپلماسی شهر؛ روندهای کنونی و چشم اندازهای آینده با گردآوری سهیلا امیری و افه سروین اشاره کرد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها