سه‌شنبه ۲۳ اسفند ۱۴۰۱ - ۰۹:۰۴
1806 نفر به عضویت رایگان کتابخانه‌های عمومی خراسان رضوی درآمدند

1806 نفر همزمان با نوزدهمین سالروز تأسیس نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور با مراجعه حضوری به کتابخانه‌ها به عضویت رایگان کتابخانه‌های عمومی خراسان رضوی درآمدند.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا)، در خراسان رضوی، حجت‌الاسلام و المسلمین علی‌اکبر سبزیان، مدیرکل کتابخانه‌های عمومی خراسان رضوی ضمن گرامیداشت 17اسفند، نوزدهمین سالروز تأسیس نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور، گفت: همزمان با اعلام فراخوان عضویت رایگان در روزهای 15 و 16 اسفند‌ماه به مناسبت سالروز تأسیس نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور بالغ بر 1800 نفر از مردم استان خراسان رضوی به عضویت رایگان کتابخانه‌های عمومی درآمدند.

وی با اشاره به این استقبال بی‌نظیر از سوی مردم، اظهار کرد: همچنان که گذشته تأکید داشتیم، مردم استان خراسان رضوی در دوران کرونا ثابت کردند اگر زمینه و اسباب لازم در خصوص کتابخوانی فراهم شود، استقبال لازم را از این موضوع انجام می‌دهند.

سبزیان تأکید کرد: هدف از اجرای طرح عضویت رایگان و برگزاری برنامه‌های مختلف فرهنگی کتاب‌محور علاوه بر ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی به‌عنوان اصلی‌ترین رسالت مجموعه کتابخانه‌های عمومی، تشویق و ترغیب مردم به سوی کتابخانه‌ها و آشتی دادن جامعه با کتاب در عصر تکنولوژی و فضای مجازی است.

به گزارش ایبنا؛ به نقل از روابط عمومی اداره کل کتابخانه‌های عمومی خراسان رضوی، وی اظهار کرد: استقبال مردم از عضویت در کتابخانه‌ها و مشارکت حداکثری در برگزاری برنامه‌های فرهنگی موجب دلگرمی و سندی محکم و مستدل مبنی بر تثبیت جایگاه  کتابخانه‌های عمومی به‌عنوان فرهنگسراهای اجتماعی، پایگاه‌ها و دانشگاه‎های مردمی است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها