شنبه ۱۵ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۰:۲۰
یادداشت وزیر فرهنگ پس از حضور در اختتامیه جشنواره بین‌المللی شعر فجر

محمدمهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ در جدیدترین یادداشت‌ خود در برنامه کاربردی روبیکا ضمن اشاره به تجلیل از استاد قادر طهماسبی(فرید) در حاشیه اختتامیه جشنواره بین‌المللی شعر فجر نوشت: فرید عاشقانه به تفحص کلمات برای ادای دین به انقلاب می‌پردازد.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا) به نقل از مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، در جدیدترین یادداشت‌ وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در فضای مجازی آمده است: شاعر بزرگ کشورمان استاد قادر طهماسبی(فرید) این روزها شاید به واسطه کم بینایی دنیا را واضح نمی‌بیند اما بصیرتر از همیشه، شاعرانه به تفحص کلمات برای ادای دینش به انقلاب می‌پردازد.

به قول خودش انقلاب خمینی که شد او هم عاشق شد و چه شیرین است شاعر باشی و عاشق. 
امشب تجلیل از او در حاشیه اختتامیه جشنواره شعر فجر اقدامی شایسته برای تقدیر از هنرمندان و شاعرانی است که نهضت خمینی کبیر  را آغازی دیدند برای عاشق شدن و تا آخر عمر انقلابی ماندن.

از تمامی شاعران سراسر کشور، همکارانم در معاونت فرهنگی و موسسه خانه کتاب برای برگزاری باشکوه جشنواره شعر فجر سپاسگزارم.»

 همچنین در این مراسم وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی انگشتری مزین به نام مبارک حضرت زهرا به استاد عسگر حکیم اف شاعر بزرگ کشور تاجیکستان که در وصف ایران بزرگ به شعر خوانی پرداخت، اهدا کرد.

گفتنی است، آیین اختتامیه هفدهمین جشنواره بین‌المللی شعر فجر شامگاه جمعه ۱۴ بهمن ماه با بخش ویژه تجلیل از استاد قادر طهماسبی و با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و جمعی از شاعران برجسته داخلی و خارجی در مرکز همایش‌های بین‌المللی صدا و سیما برگزار شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها