سه‌شنبه ۲۴ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۴:۳۹
اعلام ساعت فعالیت تالارهای مطالعه کتابخانه ملی ایران در ایام نوروز

ساعات فعالیت تالارهای مطالعه تخصصی، عمومی، نشریات و رقمی در شیفت های صبح و شب در ایام نوروز 1401 اعلام شد.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) به نقل از روابط عمومی سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران، مدیرکل اطلاع رسانی سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران در توضیح جزئیات فعالیت تالارهای مطالعه کتابخانه ملی گفت: با توجه به فرا رسیدن تعطیلات عید نوروز و طبق برنامه ریزی انجام شده، فعالیت تالارهای کتابخانه ملی ایران در شیفت صبح در روزهای 29 اسفندماه سال جاری و اول فروردین 1401 تعطیل خواهند بود.

رضا شهرابی ادامه داد: فعالیت تالارها و خدمت رسانی به اعضای کتابخانه ملی ایران، پس از 2 روز تعطیلی از روز سه شنبه 2 فروردین آغاز خواهد شد.

وی افزود: برهمین اساس ساعت فعالیت و ارائه خدمات به اعضای کتابخانه ملی در تالارهای تخصصی، عمومی، نشریات و رقمی در شیفت صبح از ساعت ۸ تا ۱۸ خواهد بود.

مدیرکل اطلاع رسانی سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران درباره چگونگی ارائه خدمات به اعضای کتابخانه ملی در شیفت شب گفت: خدمات رسانی به اعضا در شیفت شب نیز در تالار کتابخانه عمومی از روز شنبه ۲۸ اسفند تا دوشنبه ۱ فروردین تعطیل است و فعالیت این بخش از خدمت رسانی به اعضا از روز سه شنبه ۲ فروردین، از ساعت ۱۹ تا ۷ صبح روز بعد برقرار خواهد شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها