چهارشنبه ۸ دی ۱۴۰۰ - ۱۷:۱۶
شرکت توسعه با کمک جامعه متخصصان به سابقه درخشان خود برمی‌گردد

سرپرست شرکت توسعه فضاهای فرهنگی شهرداری تهران با اشاره به سابقه درخشان این شرکت در توسعه و ساخت و سازهای فضاهای فرهنگی، گفت: باید با تلاش همکاران و جامعه متخصصان این مجموعه را به اوج درخشان خود بازگردانیم.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران‌(ایبنا)، به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل شرکت توسعه فضاهای فرهنگی شهرداری تهران، حسین زینلیان، مشاور معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران در مراسم معارفه محمد مویدی به‌عنوان سرپرست جدید این شرکت، با اشاره به اینکه مشاهده سابقه این شرکت نشان می‌دهد که نقاط درخشان و قله های را در طی  نزدیک به سه دهه این شرکت گذرانده است، تصریح کرد: باید با همت دست اندرکاران و همکاران، شرکت توسعه فضاهای فرهنگی همچنان در حوزه فرهنگی پیشرو باشد.

وی با اشاره به اینکه دستیابی به شهری توسعه یافته از منظر فرهنگی، اجتماعی با زیر ساخت ها و فضاهای توسعه یافته فرهنگی امکان پذیر است، گفت: نوآوری و خلاقیت در انجام پروژه های فرهنگی در فعالیت های  شرکت توسعه فضاهای فرهنگی قابل مشاهده است.

مشاور معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران اظهار امیدواری کرد: با حضور مدیران خوشنام و باسابقه مدیریت شهری روزهای بهتر در انتظار این شرکت است تا همچنان در حوزه های فرهنگی به مانند گذشته، خوش بدرخشد.

زینلیان از زحمات کسری حسنی، سرپرست سابق شرکت توسعه فضاهای فرهنگی شهرداری تهران به خاطر پیگیری مسائل و مشکلات مربوط به این شرکت تشکر کرد و گفت: امیدوارم در فضای شاداب و با نشاط و با همکاری و تلاش نیروهای متخصص این شرکت افخارات دیگری را برای این شرکت رقم بزنیم.

زینلیان به ارتباط خوب و موثر مدیریت جدید شرکت توسعه فضاهای فرهنگی شهرداری تهران با بدنه شهرداری، گفت: مطمئناً در آینده نزدیک شاهد تحول، خلاقیت و نوآوری در این مجموعه خواهیم بود.

محمد مویدی، سرپرست و عضو هیات‌مدیره شرکت توسعه فضاهای فرهنگی نیز در ادامه این مراسم ضمن تقدیر و تشکر از علیرضا زاکانی، شهردارمحترم تهران و محمد امین توکلی‌زاده، معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران به خاطر اعتمادشان در انتصابش به این مسئولیت تقدیر و تشکر کرد و گفت: امیدوارم از آنجایی‌ که فردی از بدنه شهرداری تهران در این جایگاه قرار گرفته است با کمک نیروهای تخصصی و اجرایی شرکت توسعه فضاهای فرهنگی بتوانیم در مسیر تحقق شعار شهردار تهران مبنی بر «کلانشهر تهران، الگوی جهان اسلام» گام‌های موثری برداریم.

وی با تاکید براینکه می‌توانیم با کمک یگدیگر هویت اصلی این مجموعه را دوباره احیا کنیم، خاطر نشان کرد: مطمئنیم با رویکرد جدید مدیریت شهری در حوزه فرهنگی می‌توانیم بار دیگر با استفاده از ظرفیت مجموعه توسعه فضاهای فرهنگی؛ این مجموعه را دوباره به جایگاه خود بازگردانده و ثابت کنیم توسعه فضاهای فرهنگی در کلانشهر تهران با برند این شرکت همراه است.

مویدی از نگاه فرهنگی و حمایتگرانه در مدیریت شهری جدید تشکر کرد و افزود: این امر به ما کمک می‌کند تا با اعتماد بیشتری در مسیر ایجاد تحول در شرکت توسعه فضاهای فرهنگی گام برداریم و منشا تحولات بزرگی در حوزه فرهنگی در شهر تهران باشیم.

کسری حسنی، سرپرست سابق شرکت توسعه فضاهای فرهنگی شهرداری تهران نیز در ادامه به اجرای بسیاری از پروژه‌های ماندگار در سطح شهر تهران از سوی این شرکت اشاره و خاطر نشان کرد: پروژه‌های شاخص فرهنگی شامل باغ کتاب، باغ موزه دفاع مقدس، باغ موزه قصر، سراسر نمای مقاومت‌(پانورامای دفاع مقدس)، پردیس تئاتر تهران، پردیس سینمایی ملت، پردیس سینمایی تماشا، پردیس آزادی، خانه موزه انتظامی و موره علوم و نجوم دار‌آباد تنها بخشی از پروژه‌های فرهنگی به شمار می‌آید که از سوی شرکت توسعه فضاهای فرهنگی شهرداری تهران ساخته و در اختیار اهالی و شهروندان تهرانی قرار گرفته است.
 
به گفته حسنی، شرکت توسعه فضاهای فرهنگی به عنوان شرکت تخصصی در توسعه زیرساخت های فرهنگی پایتخت نقش به سزایی در تحقق توسعه پایدار و بررسی کمبودها و نیازهای شهر در زمینه فضاهای فرهنگی داشته و توانسته است ریتمی هماهنگ در گسترش فضاهای فرهنگی در مناطق ۲۲‌گانه تهران ایجاد کند.

در این مراسم همچنین کارکنان شرکت توسعه فضاهای فرهنگی با اهدای هدیه‌ای از زحمات کسری حسنی، سرپرست سابق این شرکت تقدیر و تشکر کردند.
گفتنی است در این مراسم تنی چند از معاونین و مدیران شرکت توسعه فضاهای فرهنگی به بیان نقطه نظرات خود پرداختند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها