شنبه ۲۰ آذر ۱۴۰۰ - ۱۳:۱۳
آغاز مسابقه کتابخوانی «از چیزی نمی‌ترسیدم»

ششمین دوره مسابقه کتابخوانی کتاب قهرمان با محوریت کتاب «از چیزی نمی‌ترسیدم» از شنبه بیستم آذرماه آغاز و تا پانزدهم دی‌ماه ادامه دارد.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا)، ششمین دوره مسابقه کتابخوانی کتاب قهرمان با محوریت کتاب «از چیزی نمی‌ترسیدم»، زندگی‌نامه خودنوشت سردار شهید قاسم سلیمانی، با همکاری مرکز رسانه‌ای شیرازه و انتشارات مکتب حاج قاسم سلیمانی برگزار می‌شود.
 
کتاب «از چیزی نمی‌ترسیدم» که مزین به یادداشت رهبر معظم انقلاب است، نخستین اثر چاپ‌شده از سوی انتشارات «مکتب حاج قاسم» بوده و شامل دست‌نوشته‌های شخصی شهید سلیمانی از دوران کودکی و زندگی در روستای قنات ملک کرمان، تا میانه مبارزات انقلابی در سال 57 است.
 
«از چیزی نمی‌ترسیدم» زندگی‌نامه‌ای است که شهید با دست مجروح خود نوشت. در واقع، این اثر شرح زندگی مردی از دل روستایی دورافتاده در کرمان است که چند دوره از زندگی ساده و کوتاهش را روایت کرده است. کتاب «از چیزی نمی ترسیدم» در دو بخش نوشتار و دست‌نوشته به چاپ رسیده است.
 
ششمین دوره مسابقۀ کتابخوانی کتاب قهرمان همراه با 200 ‌میلیون ریال جوایز نقدی، از روز شنبه بیستم آذرماه آغاز شده و تا پانزدهم دی‌ماه ادامه دارد.
 
علاقه‌مندان می‌توانند برای دریافت اثر، عدد 2 را به 500040146 ارسال کرده، یا به کتابفروشی‌های معتبر در سراسر کشور مراجعه کنند.
 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها